اخبار داغ

رئیس اداره مسافر حمل ونقل جاده ای استان زنجان خبرداد

افزایش 20 درصدی کرایه اتوبوس برون‎شهری در زنجان/ تخلف شرکت تهرانی به تعزیزات حکومتی گزارش داده شود

افزایش 20 درصدی کرایه اتوبوس برون‎شهری در زنجان/ تخلف شرکت تهرانی به تعزیزات حکومتی گزارش داده شود
رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای استان زنجان گفت: در حال حاضر کرایه اتوبوس برون‎شهری در استان زنجان 20 درصد افزایش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید سلمانیان امروز در گفت و گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: از دو هفته گذشته کرایه اتوبوس برون شهری زنجان 20 درصد افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حمید سلمانیان امروز در گفت و گو با خبرنگار  , موج رسا;,  اظهار داشت: از دو هفته گذشته کرایه اتوبوس برون شهری زنجان 20 درصد افزایش یافته است.,

وی افزود: در حال حاضر کرایه اتوبوس های وی آی پی از مبدا زنجان به تهران ۳۵۰ هزار ریال است.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: ارائه قیمت 40 هزار تومانی از تهران به زنجان تخلف شرکت ها محسوب می‎شود که همشهریان می‎توانند به تعزیزات حکومتی شکایت کند.

,

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای استان زنجان بیان داشت: در حال حاضر نرخ کرایه اتوبوس از تهران به زنجان ۴۰۰ هزار ریال است که ضروری است یکسان‎سازی لازم انجام شود.

,

سلمانیان افزود: شرکت تهرانی گران‎فروشی کرده و به قانون تمکین نمی کند.

,

وی گفت: مسافران حمل و نقل عمومی بین شهری در استان زنجان در صورت مشاهده هر تخلفی مورد را با شماره ۳۳۷۷۸۰۵۰ و با پیش شماره ۰۲۴ برای رسیدگی به موضوع مطرح کنند.
گفتنی است؛استان زنجان با ۴۰ شرکت فعال حمل و نقل مسافر دارای ۱۵۷ دستگاه اتوبوس مسافربری است که از این تعداد ۵۵ دستگاه وی آی پی است.
علاوه بر این ۴۰۰ دستگاه سواری بین جاده ای نیز در استان مسافران را جابه جا می کنند.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه