اخبار داغ

معاون چامعه مدرسین حوزه علمیه قم؛

مواضع رهبر انقلاب در دیدار با نخست وزیر ژاپن قاطع، عزت مندانه و شجاعانه بود / رهبر انقلاب جواب بد عهدی آمریکا را داد

مواضع رهبر انقلاب در دیدار با نخست وزیر ژاپن قاطع، عزت مندانه و شجاعانه بود / رهبر انقلاب جواب بد عهدی آمریکا را داد
معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که مواضع رهبر انقلاب در دیدار با نخست وزیر ژاپن قاطع، عزت مندانه و شجاعانه بود، گفت: رهبر انقلاب در این دیدار جواب بد عهدی آمریکا را داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا آشتیانی در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، با اشاره به دیدار اخیر نخست وزیر ژاپن با رهبر انقلاب، اظهار داشت: رهبر انقلاب در این دیدار نشان دادند که انقلاب اسلامی ایران در زمینه سیاست خارجی بر اساس عزت و حکمت عمل می کند.

وی ادامه داد: حقیقتا ایشان در این دیدار عزت و غرور ملی ایران اسلامی را بار دیگر نشان دادند و علاوه بر این جواب قاطعی به خروج یک طرفه ترامپ از برجام دادند.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز داشت: رهبر انقلاب قاطعانه به نخست وزیر ژاپن فرمودند که من ترامپ را شایسته نمی دانم و هیچ پیامی برای ایشان ندارم اما به شما نکاتی راعرض می نمایم که نشان دهنده پشتوانه عظمیی مردمی و نظامی که از رهبر انقلاب پشتیبانی می کنند.

وی ادامه داد: در واقع این پشتوانه مردم است که رهبر انقلاب شجاعانه و قاطعانه در برابر یک کشور قدرتمند می ایستد و می گوید هیچ پیامی هم برای آن ندارد.

آشتیانی به قدرت نظامی و مردمی کشور اشاره کرد و ابراز داشت: نیروی های نظامی و مردم پشت سر مقام معظم رهبری هستند و همین پشتیانی موجب شده کشورمان در برابر ابرقدرت های جهان بایستد و قاطعانه گستاخی های آن ها را جواب دهد.

وی وجود رهبر معظم انقلاب را افتخاری برای نظام برشمرد و بیان داشت: باید قدردان هدایت های رهبر انقلاب باشیم و همواره آماده حرکت در مسیری باشیم که ایشان به ما نشان می دهند.

 نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مردمی ایران رهبر و پشوایی دارند که با توسل به ائمه اطهار  کشتی انقلاب را هدایت می کنند.

وی ادامه داد: ایشان همواره به ائمه توسل می کنند و در روزهای گذشته نیز در سفری که به قم داشتند چندین ساعت در مسجد مقدس جمکران حضور یافته و به راز و نیاز پرداختند.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه