اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

مقاومت، سبب استیصال آمریکا شده است/پیغام دادن آمریکایی‌ها از موضع ضعف است

مقاومت، سبب استیصال آمریکا شده است/پیغام دادن آمریکایی‌ها از موضع ضعف است
کارشناس مسائل سیاسی با بیان این مطلب که پیغام دادن آمریکایی‌ها از موضع ضعف است، گفت: رهبر انقلاب مدیری قوی است که بر سیاست‌های آمریکا اشرافیت کامل دارد، توطئه‌های دشمنان را می‌شناسد و با صراحت و قاطعیت جواب آن‌ها را می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حیدر جهانبخشی از کارشناسان مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی دیار آفتاب؛ بابیان این مطلب که عدم ارتباط با افراد خدعه گر و نیرنگ‌باز از رهنمودهای دینی و از تأکیدات امام(ره) و رهبر معظم انقلاب است، گفت: آمریکا از هر خدعه و نیرنگ و توطئه‌های نظیر تهدید، تحریم، حمله و... استفاده می‌کند تا بتواند به اهداف و مقاصد خود برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

جهانبخشی با تأکید بر اینکه با توجه به مسائل، شیطان بزرگ بودن آمریکا به اثبات رسیده است، اظهار کرد: در سال‌های گذشته برخی از گروه‌ها و جریانات به دنبال مذاکره با آمریکا بودند و بر این مسئله اصرار داشتند؛ اما در عمل اثبات شد که آمریکا غیرقابل‌اعتماد است و نمی‌توان بر صداقت آن‌ها تکیه کرد.

,

وی افزود: ترامپ هم از سناریوی نخ نمای شده اوباما برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: آمریکا در این خیال خام به سر می‌برد که صاحب قدرت است و با هر حربه‌ای می‌تواند با جمهوری اسلامی مقابله و یا آن را تهدید کند. اما بایستی بداند جمهوری اسلامی کشوری قدرتمند است که تکیه‌بر قدرت لایزال الهی دارد.

,

جهانبخشی ادامه داد: مردم ایران در هر توطئه‌ای که آمریکایی‌ها برای کشورمان در نظر گرفته‌اند، نشان دادند همراه با ولی خودشان ایستادگی می‌کنند. بنابراین آمریکا هیچ چاره‌ای جز دست برداشتن از توطئه‌های خود ندارد.

,

وی اضافه کرد: آمریکا می‌بایست جمهوری اسلامی ایران را به رسمیت بشناسد و ایران را به‌عنوان کشوری مستقل بدون وابستگی به هیچ قدرتی بداند و دست از تحریم و تهدید بردارد. اگرچه تهدیدها و تحریم‌ها مردم را به‌زحمت انداخته است ولی آن‌ها دست از نظام برنداشته‌اند و پای نظام و انقلاب خود ایستاده‌اند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: آمریکا با حربه‌های مختلف می‌خواهد مردم را خسته کند، از رهبری جدا شوند و از نظام فاصله بگیرند. درصورتی‌که باوجود تحریم‌ها و تهدیدها، مردم اعتقادشان راسخ‌تر و همراهی آن‌ها با ولی خودشان مستحکم‌تر شده است.

,

جهانبخشی بابیان این مطلب که پیغام دادن آمریکایی‌ها از موضع ضعف است، اظهار کرد: رهبر حکیم انقلاب مدیری قوی است که بر سیاست‌های آمریکا اشرافیت کامل دارد، توطئه‌های دشمنان را می‌شناسد و با صراحت و قاطعیت جواب آن‌ها را می‌دهد.

,

وی با تأکید بر اینکه سیاسیون از تجربه اخیر ارتباط با آمریکا عبرت بگیرند، تصریح کرد: برخی‌ها می‌گویند که چاره‌ای جز رابطه با آمریکا نداریم و این یعنی پذیرش ذلت؛ در قاموس ملت ایران ذلت و تسلیم در مقابل زور وجود ندارد.

,

این کارشناس مسائل سیاسی بابیان این مطلب که مقاومت و استقامت در مقابل زور در قاموس اسلام و فرهنگ اسلامی وجود دارد، خاطرنشان کرد: مقاومت در آموزه‌های دینی وجود دارد و همین مقاومت آمریکا را به خاک مذلت نشانده است. مقاومت در منطقه شکل‌گرفته و این قدرت، آمریکا و اسرائیل را وادار به عقب‌نشینی کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه