اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان:

سخنان رهبری قدرت ایران را به جهان نشان داد/ پای میز مذاکره رفتن وقت تلف کردن بیهوده است

سخنان رهبری قدرت ایران را به جهان نشان داد/ پای میز مذاکره رفتن وقت تلف کردن بیهوده است
کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان با بیان اینکه سخنان رهبری قدرت ایران را به جهان نشان داد، گفت: صحبت های حضرت آقا بسیار واقع گرایانه و هم تراز با ارزش های انقلاب و ایران اسلامی بود که قدرت ایران را به جهان نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد بیژنی، کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با اشاره به دیدار امام خامنه ای(مدظله العالی) با نخست وزیر ژاپن اظهار کرد: صحبت های حضرت آقا بسیار واقع گرایانه و هم تراز با ارزش های انقلاب و ایران اسلامی بود که قدرت ایران را به جهان نشان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان با بیان اینکه مذاکره با دولتی که به راحتی زیر قول های خود می زند و سند برجام را پاره و کنار می گذارد غیر قابل قبول است، گفت: در حالی که تاریخ نشان داده آمریکا غیر قابل اعتماد است بر اساس چه اصل عقلانی و اصول دیپلماتیکی ما دوباره باید مذاکره را انجام دهیم؟

,

بیژنی با تاکید بر اینکه دوباره پای میز مذاکره رفتن وقت تلف کردن بیهوده است، عنوان کرد: عمده مشکلات اقتصادی از داخل بوده و ربطی به بیرون و تحریم ندارد که آمریکا بخواهد مشکلات ما را حل کند هر چند که آنها اراده ای برای حل مشکلات ما را ندارند.

,

وی تصریح کرد: اساس مشکلات ما از درون و از سو مدیریت ها، فرصت نشناسی ها، سوزاندن فرصت ها، عدم شایسته سالاری، عدم بکار گیری نظرات نخبگان و دلسوزان، عدم بکار گیری تجاربیست که در سال ها به دست آوردیم مشکل ما با تحریم نیست لذا از منظر مذاکره با آمریکا جز وقت تلف کردن، شکستن ابهت انقلاب اسلامی و تسلیم چیزی نصیب جمهوری اسلامی ایران نمی شود.

,

کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان با بیان اینکه مذاکره از منظر آمریکا یک تاکتیک برای مبارزه با انقلاب اسلامی است، عنوان کرد:  همان طور که حضرت آقا فرمودند در پاسخ نخست وزیر ژاپن که گفت آمریکایی ها قصد بر اندازی نظام جمهوری اسلامی را ندارند حضرت اقا به حق فرمود که توانش را ندارند و نه اینکه قصدش را نداشته باشند.

,

بیژنی با تاکید بر اینکه استراتژدی آمریکایی ها نابودی انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: آمریکایی ها برای رسیدن به هدفشان که بر اندازی این انقلاب است با روش های مختلف یک زمان با جنگ،  یک زمان یا درگیری های های داخلی، ایجاد فتنه،  فشار اقتصادی و امروز یکی از تاکتیک های آمریکایی ها برای ادامه فشار مذاکره و وقت تلف کردن گرفتن امتیازات اصلی و حیاتی از ماست تا در برابر خواسته های آنها تسلیم و خلع سلاح شویم.

,

وی با بیان اینکه  نباید نگران قضاوت های جهانی باشیم، عنوان کرد: جهان در طول سال ها ما را شناخته در حالی که توان ساخت سلاح های هسته ای را داریم اما برای ساخت آن اراده ای نکرده ایم و آن را حرام می دانیم و این موضوع را همه دنیا می داند و ما نباید نگران قضاوت های جهانی باشیم.

,

کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان  خاطر نشان کرد: ما برای دفاع ،پیشگیری و بازدارندگی دشمن سلاح های استراتژیک مبانی و آرمان هایمان داریم که آمریکایی هایی چون توان دستیابی به آن را ندارند دست روی آن گذاشته  تا ما را پای میز مذاکره بکشانند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه