اخبار داغ

نجات ۲۰ نفر از آتش‌سوزی آرایشگاه زنانه

نجات ۲۰ نفر از آتش‌سوزی آرایشگاه زنانه
سخنگوی آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی در یک آرایشگاه زنانه در شرق تهران خبر داد و گفت: ۲۰ خانم در این حادثه با کمک آتش‌نشانان به خارج از ساختمان انتقال یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جلال ملکی با اعلام خبر حریق در یک آرایشگاه زنانه در شرق تهران درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت 13:11 امروز (26 خرداد 98) یک مورد آتش‌سوزی در ساختمانی پنج طبقه در بلوار ابوذر، پل پنجم به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل و نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور آتش‌نشانان در مدت زمان چهار دقیقه در محل حادثه، ادامه داد: محل حادثه ساختمانی پنج طبقه با یک طبقه زیرزمین و تقریباً غیرمسکونی بود، در قسمت زیرزمین این ساختمان باشگاه ورزشی بانوان فعالیت داشت و خانمها در آن حضور داشتند.
,
 
,
 
,
وی تصریح کرد: در طبقات بالایی نیز چند واحد در زمینه خدمات آرایشگاهی فعال بودند که پکیج این مجموعه (یک واحد آرایشگاهی) در طبقه پنجم در قسمت بالکن دچار حریق شده و با توجه به قرار داشتن لباس عروس و کارتن در بالکن، این قسمت کاملاً شعله‌ور بود.
,
 
,
به گفته ملکی، آتش به یک اتاق 9 متری در مجاورت بالکن سرایت کرده و داخل اتاق نیز مقداری لوازم وجود داشت که دود کاملاً به آرایشگاه و بخشهایی از طبقات پایین‌تر سرایت کرده بود.
,
 
,
سخنگوی آتش‌نشانی تهران افزود: ساکنان پیش از رسیدن آتش‌نشانان از ساختمان خارج شده بودند و چند نفر دیگر داخل واحدها و آرایشگاه حضور داشتند که حدود 20 نفر از افراد مانده داخل ساختمان با کمک آتش‌نشانان به سلامت از ساختمان خارج شدند.
,
 
,
وی با اشاره به سرعت عمل آتش‌نشانان و جلوگیری از گسترش آتش به سایر بخشها، گفت: این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشت.
,
 
,
ملکی از صاحبان مشاغل خواست طبق کاربری مجاز از محیط یک ساختمان استفاده کنند و متذکر شد: در اماکن اینچنینی حتماً باید سیستم اطفای کامل و خاموش‌کننده وجود داشته و ساکنان این ساختمانها طرز کار با خاموش‌کننده‌ها را آموزش دیده باشند.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه