اخبار داغ

نشست ستاد انتخابات در بهارستان برگزار شد

نشست ستاد انتخابات در بهارستان برگزار شد
نشست ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور مسئولین شهرستانی در شهرستان بهارستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، نخستین نشست ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور مجتبی خانجانی سرپرست فرمانداری شهرستان بهارستان، موسوی بخشدار بخش بوستان، طاهرخانی بخشدار بخش گلستان و جمعی دیگر از مسئولین شهرستانی در سالن جلسات شهید رجایی فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,
 
,
سرپرست فرمانداری بهارستان در این نشست باتاکید بر اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی ایران مصداق بارز مردم‌سالاری به شمار می رود، اذعان داشت: در حقیقت انتخابات در کشور ما نمونه آشکار مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش است، چراکه در نظام اسلامی تمامی ارکان حکومت به صورت مستقیم و غیرمستقیم با رأی آزادانه و انتخاب مردم برگزیده می شوند که این موضوع در نوع خود بی‌نظیر می باشد.
,
 
,
وی در ادامه با بیان اینکه تعیین حق انتخاب جزو بزرگترین دستاوردها و ثمرات انقلاب اسلامی ایران است، تشریح کرد: در طول چهل سالی که از حیات طیبه انقلاب می گذرد، بالغ بر چهل انتخابات در سطح کشور برگزار گردیده و تحت هیچ شرایطی حتی در سخت‌ترین و بحرانی‌ترین شرایط نظیر جنگ تحمیلی، انتخابات در کشور نه تنها تعطیل نشده بلکه حتی یک روز هم به تعویق نیفتاده است.
,
 
,
خانجانی همچنین در رابطه با برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای  اسلامی و میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سال جاری، گفت: دوم اسفند ماه سال جاری یک انتخابات مهم و حساس را در پیش داریم که نخستین انتخابات در گام دوم انقلاب به حساب می آید و از جهات بسیاری حائز اهمیت و مهم تلقی می شود.
,
 
,
وی درپایان باتوجه به لزوم بسترسازی مناسب برای مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات، خاطرنشان کرد: سیاست ما به عنوان مجریان انتخابات می بایست رعایت  اصل بی‌طرفی کامل و همچنین اجرای مر قانون و برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم می باشد، چراکه زمانی که انتخابات به بهترین شکل و با مشارکت حداکثری شهروندان بهارستانی برگزار شود شیرین‌ترین لحظه برای ما است.
,
 
,
لازم به ذکر است که درپایان این نشست هریک از اعضا حاضر در جلسه مذکور نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون برگزاری هرچه بهتر انتخابات در شهرستان بهارستان مطرح کردند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه