اخبار داغ

ردپای یک "ژن خوب" در یکی از بزرگترین پرونده های مطالبات شستا

ردپای یک "ژن خوب" در یکی از بزرگترین پرونده های مطالبات شستا
محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی چندی پیش در توئیتی میزان مطالبات وصول نشده شستا را 13 هزار میلیارد تومان عنوان کرده بود و قول داده بود که اسامی این بدهکاران را اعلام کند، این بدهی ها از دوران قبل شستا به ارث رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یکی از این پروندها، پرونده مطالبات 53 میلیون درهمی پتروشیمی فن آوران از شرکت باوی جنرال تریدینگ است که در سال 93 اتفاق افتاده است، طبق اعلام گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی از پتروشیمی فن آوران که بر روی کدال موجود است، یکی از بزرگترین پرونده ها، پرونده بدهی 53 میلیون درهمی ( حدود 200 میلیارد تومانی) شرکت برایت سیتی (باوی جنرال تریدینگ) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
شرکت باوی جنرال تریدینگ که در امارات مستقر است متعلق به "داماد" یکی از مسئولین سابق در استان های جنوبی است که نامبرده نیز مدتی مدیرعامل پتروشیمی فن آوران و خراسان بوده است. 
,
 
,
طبق اعلام حسابرس شرکت باوی جنرال تریدینگ قصد دارد بدهی خود را با انتقال 56 درصد از مالکیت هتل نیمه ساخت پویا کیش تسویه کند که باز هم طبق اعلام حسابرس مستقل به دلیل عدم ارائه مستندات و شواهد کافی و مناسب در خصوص وصول این مطالبات ، وصول آنها در حاله ای از ابهام قراردارد. شواهد حاکی است که این هتل به میزانی که کارشناسی شده ارزش ندارد و این تهاتر به ضرر تامین اجتماعی است.
,
 
,
جالب اینجاست  بدانیم که مدیر فروشی که این دست گل را به آب داده بود با حمایت کانون های ذینفعی ارتقا پیدا کرد.
,
 
,
پرونده لیکید کیمیا و فروش 8 هزار تن اسید استیک به یک شرکت ترکیه ای  و پرونده اجاره کشتی و عقد قرارداد با شرکت کاغذی گران تک از جمله پرونده های مهم مطالبات این غول تولید متانول شستا است. نکته مهمتر انحصار فروش متانول به "آقای آ" از نزدیکان یکی از مسئولین دولتی است.
,
 
,
استقرار فردی به نام آقای "ر" در واحد لجستیک این شرکت که پرونده ای مفتوح و قطور در شستا دارد و خود صاحب یک شرکت خصوصی اجاره کشتی است و نقش مهمی در پرونده باوی جنرال تریدینگ دارد زنگ خطرها را در مورد تعارض منافع و سو استفاده های احتمالی برای سرپروشی بر پرونده 53 میلیون درهمی را فراهم کرده است.
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه