اخبار داغ

عضو کمیسیون قضایی مجلس:

رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن برترین مواضع انقلابی را نشان داد/ مذاکره با امریکا رفتاری ساده‌انگارانه است

رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن برترین مواضع انقلابی را نشان داد/ مذاکره با امریکا رفتاری ساده‌انگارانه است
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: همچنان امریکا در مواضع باطل خود است و ما نمی‌توانیم منافع مردم و کشورمان را فدای رفتارهای ساده‌انگارانه کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن طاهرخانی در گفت‌وگو با شاخص، با اشاره به دیدار اخیر نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: در این مقطع که حوادث بین‌المللی و منطقه‌ای رخ داده است بهترین موضعی بود که مقام معظم رهبری در مقابل مواضع ترامپ اتخاذ کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: بر اساس آنچه که تجربه تاریخی به ما نشان می‌دهد و تصمیماتی که با فشارهای امریکا و کشورهای مختلف علیه ما گرفته شده، نشان دهنده این است که نمی‌خواهند دست از خصومتشان نسبت به نظام اسلامی بردارند.

,

نماینده مردم تاکستان در مجلس گفت: اینکه  امریکایی‌ها می‌گویند ما به دنبال براندازی نیستیم درواقع به نوعی ایجاد شبهه و شائبه برای اذهان عمومی است تا رفتارهای غلط خود را توجیه کنند؛ در حالی که نه تنها سیاستمداران امریکایی اراده و تفکرشان تغییر نظام سیاسی کشور است بلکه می‌خواهند منابع ایران و حقوق مردم را چپاول کنند.

,

عضو کمیسیون قضایی مجلس ادامه داد: برای امریکا اهمیتی ندارد که چه اتفاقی برای مردم ایران خواهد افتاد و به دنبال منافع خود و قدرت پوشالی هستند که در دنیا برای خود درست کرده بودند و به واسطه همان قدرت هر کاری می‌خواستند انجام می‌دادند.

,

همچنان امریکا در مواضع باطل خود است

, همچنان امریکا در مواضع باطل خود است,

طاهرخانی تصریح کرد: خوشبختانه مسئولین نظام ما و در راس آن‌ها مقام معظم رهبری و مردم آگاه هستند و نیات دشمنان برای آن‌ها مشخص است.

,

وی افزود: اینکه امریکا می‌گوید پیش شرط‌ها را برادشته دروغ است چراکه اگر پیش شرط‌ها را برداشتند پس چرا همزمان با ارسال پیام مذاکره نیز تحریم‌ها را شدید کردند و کشورها را تحت فشار می‌گذارند که با ایران مراودات سیاسی و اقتصادی نداشته باشند.

,

این نماینده مجلس اضافه کرد: مجموعه این رفتارها نشان دهنده خبث نیت سیاستمداران امریکایی است و طبیعتا جز برخورد قاطعانه رهبری، روش دیگری نمی‌شد اتخاذ کرد که رهبر معظم انقلاب اسلامی هم در دیدار با نخست وزیر ژاپن به بهترین شکل مواضع انقلابی نظام را بیان کردند.

,

نماینده مردم تاکستان در مجلس درباره مذاکره با امریکا، ابراز کرد: نباید از واقعیت‌ها چشم پوشی کنیم و باید در این مقطع فارغ از مسائل سلیقه‌ای و جناحی به مسئله بپردازیم؛ مگر در این چهل سال انقلاب اسلامی امریکایی‌ها دست از توطئه‌ها برداشتند چه روزنه‌ای دیدیدم که این‌ها واقعا نخواهند توطئه کنند؟.

,

وی ادامه داد: بنابراین همچنان امریکا در مواضع باطل خود است و ما نمی‌توانیم منافع مردم و کشورمان را فدای رفتارهای ساده‌انگارانه کنیم؛ مردم ما می‌دانند که تجربه نشان داده، امریکایی‌ها به دنبال جهان خواری هستند و می‌خواهند خود را کدخدای دنیا در اذهان عمومی تلقی کنند و دست به چپاول کشورها بزنند.

,

عضو کمیسیون قضایی مجلس تاکید کرد: امریکا جرات تعرض به کشور ما را ندارد اما اگر تمام کشورهای ضعیف دنیا را نگاه کنیم، می‌بینیم که امریکایی‌ها در آنجا نفوذ دارند و برای خود پایگاه‌هایی ایجاد کردند.

,

مسئولین ما برنامه ریزی و طراحی جدی برای اقتصاد کشور داشته باشند

, مسئولین ما برنامه ریزی و طراحی جدی برای اقتصاد کشور داشته باشند,

وی یادآور شد: با توجه به آگاهی ملت و مسئولین کشور نیز امریکا در رسیدن به اهداف شوم خود توفیقی نخواهد داشت، البته می‌خواهند رفتارهای ساده انگارانه درباره مذاکره را ترویج دهند و می‌گویند که ما آماده مذاکره هستیم درحالی که تنها یک ژست است.

,

این نماینده مجلس اظهار کرد: امریکایی‌ها به هیچ وجه نمی‌توانند قانع باشند که منافع مشروع و قانونی کسب کنند و تجارت برابر انجام دهند و می‌خواهند همیشه دست به بالا داشته باشند و کشورها را برای سرمایه‌داران صهیونیستی چپاول کنند که ما هم چنین چیزی را نخواهیم پذیرفت.

,

طاهرخانی عنوان کرد: بهترین راهکار در این شرایط این است که مسئولین ما برنامه ریزی و طراحی جدی داشته باشند و کارشناسان زبده راهکارهایی را برای بهره‌مندی از توان داخلی ارائه کنند تا اقتصاد داخلی ما رونق داشته باشد.

,

وی تصریح کرد: بازار داخلی ما می‌تواند بحث درآمدزایی را حل کند و دولت هم با تنظیم بودجه و ساختار مناسب می‌تواند برای رسیدن به اهداف کمک کند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه