اخبار داغ

راهبرد آمریکایی‎ها حفظ رژیم صهیونیستی است نه مذاکره

راهبرد آمریکایی‎ها حفظ رژیم صهیونیستی است نه مذاکره
نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس گفت: امریکا و صهیونیست جهانی، دنبال دو راهبرد اساسی در منطقه هستند؛ یکی از راهبردها، حفظ رژیم جعلی صهیونیستی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی حاجی‎دلیگانی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: مقام معظم رهبری به درستی آن‎چه را که دیگران در شرایط عادی نمی‎بینند در خشت خام می‎بینند و کاملاً هوشمندانه اهداف پنهان و پشت صحنه آن‎ها را مورد رصد قرار می‎دهند و مطالبی را که بیان می‎کنند در واقع تیری است که به  هدف می‎خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حسینعلی حاجی‎دلیگانی در گفت و گو با خبرنگار , صاحب نیوز, اظهار کرد: مقام معظم رهبری به درستی آن‎چه را که دیگران در شرایط عادی نمی‎بینند در خشت خام می‎بینند و کاملاً هوشمندانه اهداف پنهان و پشت صحنه آن‎ها را مورد رصد قرار می‎دهند و مطالبی را که بیان می‎کنند در واقع تیری است که به  هدف می‎خورد.,

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امریکا و صهیونیست جهانی، دنبال دو راهبرد اساسی در منطقه هستند؛ یکی از راهبردها، حفظ رژیم جعلی صهیونیستی است که برای حفظ آن دست به هر کاری می‎زنند و راهبرد دوم این است که بتوانند ایران اسلامی را با نگرشی که در حال حاضر دارد به وضعیت قبل انقلاب برسانند.

,

وی افزود: امریکا تلاش می‎کند تجزیه جبهه مقاومت اتفاق بیفتد چرا که از این جبهه ضربه‎های زیادی از جمله شکست داعش که دست پرورده خود آن‎ها بود از سوی جبهه مقاومت خورده است.

,

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: راهبرد امریکایی‎ها درباره ایران فشار است و اگر بحث مذاکره را مطرح می‎کنند یک راهبرد نیست؛ بلکه روشی است برای فشار آوردن و این مذاکره که فقط اسم آن مذاکره است، از دیدگاه در واقع یک معامله قلمداد می‎شود.

,

حاجی‎دلیگانی بیان کرد: امریکایی‎ها دنبال رفع تحریم‎ها و رفع مشکلات اقتصادی و بازار ما نیستند، بلکه بحث اول آن‎ها در مذاکرات خلع سلاح ایران است و در واقع می‎خواهند قدرت دفاعی ما را بگیرند.

,

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس در ادامه گفت: هدف نهایی امریکایی‎ها این است که به قدرت دفاعی ما خدشه وارد کنند و اگر قدرت دفاعی ما را بگیرند به اهداف دراز مدت خود که همان تجزیه ایران اسلامی است می‎رسند.

,

وی افزود: امریکایی‎ها در سیاست‎های راهبردی خود به دنبال کوچک کردن و تجزیه کشورهای مسلمان منطقه از جمله کشور ایران هستند.

,

حاجی‎دلیگانی در بخش دیگری از گفتگوی خود اذعان کرد: تجربه تاریخی نشان می‎دهد در سال 1382 در پیمان سعدآباد که به صورت داوطلبانه غنی سازی اورانیوم و بحث هسته‎ای را به تعلیق درآوردیم آن‎ها خیلی گستاخانه‎تر جلو آمدند و بعد از آن‎که خواستیم کاری که خودمان داوطلبانه انجام دادیم را پس بگیریم قطعنامه شورای امنیت علیه ما صادر کردند.

,

این نماینده مجلس در پایان با اشاره به بدعهدی‎ سران امریکا گفت: بعد از قبول و اجرایی کردن برجام می‎بینیم که امریکایی‎ها تعداد و میزان و حجم تحریم‎ها را با بهانه‎های مختلف افزایش می‎دهند؛ بنابراین عقل حکم می‎کند که ما به هیچ وجه چنین مطلبی را نپذیریم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه