اخبار داغ

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس؛

مالیات برسکه،فعلا درمرحله بررسی/ تقویت نقش نظارت مجلس برای جلوگیری از تلاطم بازار

مالیات برسکه،فعلا درمرحله بررسی/ تقویت نقش نظارت مجلس برای جلوگیری از تلاطم بازار
آقاپور گفت: باید نقش نظارتی مجلس به خصوص کمیسیون‌ها تقویت شود، رسیدگی و نظارت به مسائل اقتصادی در اولویت اول و با دقت کامل انجام گیرد تا بتوان از تلاطم بازار سکه و ارز جلوگیری شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، معصومه آقاپور نماینده مردم شبستر و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با آناج، با اشاره به موضوع مالیات بر سکه اظهار داشت: این آئین نامه از طرف دولت به مجلس ارسال شده ولی هنوز در مرحله بررسی در کمیسیون اقتصادی مجلس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: باتوجه به انتخابات اخیر در کمیسیون‌های مختلف مجلس،این آئین‌نامه اجرایی به طور کامل مورد رسیدگی قرار نگرفته، حتی در اختیار نمایندگان نیز نیست.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: باید نقش نظارتی مجلس به خصوص کمیسیون‌ها تقویت شود، رسیدگی و نظارت به مسائل اقتصادی در اولویت اول و با دقت کامل انجام گیرد تا بتوان از تلاطم بازار سکه و ارز جلوگیری شود.

,

نماینده مردم شبستر یادآورشد: جزییات و اینکه این مالیات بر کدام نوع سکه‌ها اعمال خواهد شد هنوز به طور دقیق بیان نشده و مجلس در این زمینه هیچ نقشی ندارد. با انتخاب ریاست جدید کمیسیون اقتصادی مجلس فقط می تواند از بُعد نظارتی وارد عمل شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه