اخبار داغ

رییس مرکز تجارت الکترونیکی خبر داد

امکان استعلام قیمت کالا‌های پرمصرف از طریق اپلیکیشن‌های موبایل

امکان استعلام قیمت کالا‌های پرمصرف از طریق اپلیکیشن‌های موبایل
رییس مرکز تجارت الکترونیکی ایران از فراهم شدن امکان استعلام قیمت کالا‌های اساسی و پر مصرف از طریق اپلیکیشن‌های موبایلی در آینده نزدیک خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رهبری از فراهم شدن امکان استعلام قیمت کالا‌های اساسی و پر مصرف از طریق اپلیکیشن‌های موبایلی در آینده نزدیک خبرداد و اظهار کرد: پیرو دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت و براساس هماهنگی‌های انجام شده با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان قرار است که اطلاع رسانی قیمت حدودا ۱۰۰ قلم کالای اساسی و پرمصرف از طریق اپلیکیشن‌های موبایلی شناخته شده و مطرح انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی اضافه کرد: مذاکره با متولیان اپلیکشین‌های موبایلی معروف به زودی انجام خواهد شد و امکان استعلام قیمت کالا‌های مذکور یکی از گزینه‌های اضافه شده به اپلیکیشن‌های موبایلی همچون آپ، روبیکا و ... خواهد بود.
,
 
,
رییس مرکز تجارت الکترونیکی ایران از مذاکره با وزارت ارتباطات برای اضافه کردن گزینه استعلام قیمت کالا از طریق اپلیکیشن " دولت همراه" خبر داد و گفت: به زودی این امکان از طریق این اپلیکیشن موبایلی فراهم خواهد شد.
,
 
,
وی با اشاره به توسعه فناوری در حوزه ارتباطات و راه‌اندازی اپلیکیشن‌های موبایلی ترجیح بر این است که از امکانات مناسبی که وجود دارد؛ استفاده کرد، گفت: در زمینه استعلام کالا‌های پر مصرف از موازی کاری و تولید اپلیکیشن‌های جدید خود داری خواهد شد و در این زمینه اپلیکیشن جدیدی تولید نخواهد شد واز آپ‌های که وجود دارند استفاده خواهد شد.
,
 
,
وی گفت: با این امکان می‌توان مشکل چند قیمتی بودن کالا و سردرگمی مصرف کنندگان در ارزیابی قیمت‌ها را کاهش داد.
,
 
,
رهبری هدف نهایی از اجرای این طرح را اطلاع رسانی قیمت کالا‌های اساسی و پر مصرف به مردم و مصرف کنندگان عنوان کرد.
,
منبع: میزان
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه