اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان:

نشستن پای میز مذاکره با آمریکا نهی قرآنی و خلاف سیره انبیاست

نشستن پای میز مذاکره با آمریکا نهی قرآنی و خلاف سیره انبیاست
کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان با اشاره به اینکه پیام و حرکت حضرت آقا در دیدار با نخست وزیر ژاپن، یک حرکت نبوی و ادامه حرکت انبیا بود، گفت: آمریکا نظام سلطه جویی است و نشستن پای میز مذاکره با آمریکا نهی قرآنی و خلاف سیره انبیاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمدعلی عدالت، کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز  با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با نخست وزیر ژاپن اظهار کرد: دو نمونه شیاطین جنی و انس وجود دارد که قرآن می فرماید خطر شیطان انسی بیشتر از جنی است چون خودش با فساد و ظلم جور شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز ,

مدیر حوزه علمیه رودان افزود: امام خمینی(ره) فرمودند: آمریکا شیطان بزرگ است کارها و نیاتش شیطانی بوده و هیچ صداقت و منفعتی به تعبیر رهبرانقلاب وجود ندارد و تبدیل به فرعون شده است.

,

عدالت با بیان اینکه خدا راه تسلط ظالمین بر انسان ها را قبول ندارد، ادامه داد: در تاریخ سراغ نداریم که پیغمبران با فراعنه پای میز مذاکره بنشیند و یا در قرآن نداریم که امر مذاکره با ظالمین شده باشد.

,

وی با اشاره به اینکه پیام و حرکت حضرت آقا در دیدار با نخست وزیر ژاپن، یک حرکت نبوی و ادامه حرکت انبیا بود، تصریح کرد: نظام آمریکاسلطه جویی است و نشستن پای میز مذاکره با آمریکا نهی قرآنی و خلاف سیره انبیاست.

,

کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان با بیان اینکه نخست وزیر ژاپن باتوجه به حال و تعامل کشورش با آمریکا، خجالت آور است که سفیر شیطان بزرگ شود، عنوان کرد: ژاپنی که آمریکا آن را از ارتش منع کرده و گرفتار طرح کاپیتولاسیون است وبیش از40هزار مستشار نظامی آمریکایی دارد که گاهی گزارشات تجاوز آنان به زنان ژاپنی فاش می شود.

,

وی با مقایسه انسان جاهل و یک انسان غافل اظهار کرد: انسانی که خواب است بیدار می شود اما انسانی که خودش را به خواب زده اصلا بیدارنمی شود.

,

مدیر حوزه علمیه رودان افزود: کسانیکه در داخل کشور تبدیل به ترامپچه های ترامپ شدند یعنی شیاطینی برای شیطان بزرگ شدند غافل هستند و خودشان را بخواب زدند یعنی با هشدارهای و علائم بیدار نمی شوند و عبرت نمی گیرند.

,

عدالت با بیان اینکه مذاکره با آمریکا یعنی نشستن پای میزمذاکره با شیطان و هیچ کشوری از تعامل با آمریکا منفعت نبرده است، تصریح کرد: کشورهایی همچون چین،کره و.. که لامذهب هستند و تکیه گاه بر خداوند ندارند زیر بار مذاکره با آمریکا نمی روند اما شما که خدا و مذهب داری چرا میل مذاکره با آمریکا نشان می دهید؟

,

وی خاطرنشان کرد: پیام ها و سخنان گهربار و حکیمانه و پیامبرگونه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را باید مسئولان راس العین قرار بدهند و از خواب غفلت بیدار شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه