اخبار داغ

گزارشی از جلسه شورای شهر؛

حمایت قاطع شورا از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی

حمایت قاطع شورا از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی
اعضای شورای اسلامی شهر قم ضمن حمایت قاطع شورای اسلامی شهر قم از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در بلوار پیامبر اعظم بر لوایح قبلی خود در این زمینه اصرار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   قم فردا،  صدمین جلسه شورای اسلامی شهر قم عصر امروز در سالن جلسات شهید باکری ساختمان شورای اسلامی شهر قم برگزار شد.

مجید اخوان رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به رد دو لایحه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بلوار پیامبر اعظم اظهار داشت: کمیته انطباق این لوایح را به دلیل مخالفت شورای عالی شهرسازی رد کرده است که جای تعجب دارد.

فرماندار با مشورت تصمیم‌گیری بهتری انجام می‌داد

محمود محرری عضو دیگر شورای شهر دراین‌باره اظهار داشت: فرماندار شهر قم دارای شناخت خوبی از شهر است و انتظار می‌رود ایشان با نگاه دقیق‌تری لوایح را بررسی کند.

وی ادامه داد: باید فرماندار محترم با مشورت تصمیم‌گیری بهتری انجام می‌داد و زمینه را برای شکوفایی شهر قم فراهم کنند.

حسین اسلامی سخنگوی شورای اسلامی شهر قم نیز دراین‌باره اظهار داشت: یک ظرفیت عظیم در این پروژه وجود دارد اما کمیته انطباق بر اساس قانون و بر اساس نظر شورای عالی شهرسازی جلوی این کار را می‌گیرد.

وی افزود: باید گره اصلی را بازکنیم و رایزنی‌های لازم را شورای عالی شهرسازی انجام دهیم.

طرح نیازمند تطبیق شورای عالی شهرسازی نیست

روح‌الله امراللهی رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و عمران شورای اسلامی شهر قم دراین‌باره بیان داشت: پروژه حرم تا حرم کمترین تراکم را دارد اما بااین‌حال بخش‌های مختلف دولت در توسعه این مسیر سنگ‌اندازی می‌کنند.

وی ادامه داد: این طرح نیازمند تطبیق شورای عالی شهرسازی نیست و با توجه به تغییر دولت 6 سال است که جلوی این کار را گرفته‌اند.

درنهایت اعضای شورا با اکثریت آرا به اصرار بر 2 لایحه شورای شهر در این زمینه رأی دادند.

در ادامه لایحه مجوز دو نفر عضو عالی‌مقام در کمیسیون ماده 14 آئین‌نامه مالی و معاملاتی شهرداری قم به رأی گذاشته شد که با موافقت اعضای شورای شهر به تصویب رسید.

لایحه‌ای دیگر که در جلسه امروز قرائت شد لایحه اخذ مجوز تمدید مهلت مندرج در تبصره 4 ماده 26 تعرفه مصوب عوارض و بهای خدمات سال 98 شهرداری قم بود که به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

اخذ مجوز پرداخت مبلغ مابه‌التفاوت مستمری تعداد 10 نفر از بازنشستگان شهرداری قم لایحه‌ای دیگری بود که در جلسه شورا مطرح شد که مطابق معمول این لایحه نیز توانست رأی موافق اعضا را بگیرد.



انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا،  , قم فردا, قم فردا, ،,
,
,
,
, فرماندار با مشورت تصمیم‌گیری بهتری انجام می‌داد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, طرح نیازمند تطبیق شورای عالی شهرسازی نیست,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه