اخبار داغ

کارآفرینان برتر از مردمی کردن اقتصاد می گیوند؛

وقتی سرمایه گذاری خارجی حریف اقتصاد مقاومتی نیست + تصاویر

وقتی سرمایه گذاری خارجی حریف اقتصاد مقاومتی نیست + تصاویر
توجه به دغدغه های مجریان طرح های اقتصاد مقاومتی می تواند بیشتر به عمق نگرانی های مقام معظم رهبری اشاره داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، پیشرفت و هر کشور در گرو شکوفایی اقتصاد آن است به طوری که توجه به مؤلفه های و ظرفیت های اقتصادی راه ترقی اقتصادی را متضمن می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

بدون شک توجه به ظرفیت های داخلی بعنوان یک میانبر راه دسترسی به این مهم را دو چندان می کند که با معطوف شدن به این نقطه می توان کشور را در مسیر همتراز با کشورهای توسعه یافته دید.

,

هر کشوری برای بهبود وضعیت اقتصادی خود و نیز رقابت با سایر کشورها به ظرفیت های داخلی خود تکیه می کند، "اقتصاد مقاومتی"، همان مولفه داخلی است که متضمن ترقی اقتصاد کشور است.

,

اقتصاد مقاومتی بعنوان یک گفتمان ملی در حالی از سوی مقام معظم رهبری عنوان شد که با وجود کارهای انجام گرفته و پیشتازی سپاه و بسیج اما دولت جدیتی در راستای فرهنگ سازی و سوق دادن مردم به آن ندارد.

,

همین امر باعث شد تا ایشان از مسئولان و دولتی ها در تقویت اقتصاد مقاومتی گله مند و از این موضوع اظهار نگرانی کنند.

,

توجه به دغدغه های مجریان این طرح ها می تواند بیشتر به عمق نگرانی های مقام معظم رهبری اشاره داشته باشد در هیمن راستا با چندین نفر از مجریان طرح حهای اقتصاد مقاومتی به چرایی نارضایتی رهبری و بیان دغدغه ها و گلایه های آنان می پردازیم.

,

با اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی نیازی به حضور سرمایه گذاران خارجی نیست

, با اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی نیازی به حضور سرمایه گذاران خارجی نیست, با اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی نیازی به حضور سرمایه گذاران خارجی نیست,

"علی مرادی"، مجری طرح پرورش قارچ اقتصاد مقاومتی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی ایلام بیدار اظهار کرد: بنده چندین سال است در این عرصه مشغول به فعالیت هستم و با وجود بی توجهی های سایر ارگان ها اما هنوز توانسته ام آن را ادامه دهم.

,

وی گفت: سودهایی که این طرح ها دارند به نوبه خود جالب است از این منظر که با وجود هزینه و تسهیلات کم اما شاهد سودهی بیشتر و ایجاد اشتغال برای سایرین شد.

,

این مجری اقتصاد مقاومتی افزود: اما در اجرای این طرح ها باید سایر مسئولان نیز به این مهم ورود و توجهات کافی به آن را داشته باشند و از مجریان این طرح ها حمایت کنند.

,

مرادی ادامه داد: بنده اکنون به علت کمبود جا قادر به کاشت دو تن کمپوست هستم که با این وجود اگر به مجریان این طرح ها رسیدگی شود هم به لحاظ اقتصادی و هم ایجاد اشتغالزایی مناسب مفید واقع می گردد.

,

, ,

لزوم بازاریابی و فروش محصولات اقتصاد مقاومتی در ایلام

, لزوم بازاریابی و فروش محصولات اقتصاد مقاومتی در ایلام, لزوم بازاریابی و فروش محصولات اقتصاد مقاومتی در ایلام,

مجری طرح پرورش قارچ استان ایلام بیان کرد: یکی از نقاط ضعفی که در این مسیر وجود دارد و ما نیازمند نگاه ویژه ای مسئولان به آن هستیم بحث عدم فروش مناسب و بازاریابی به صورت متناوب است.

,

وی عنوان کرد: از دولت انتظار داریم که با ما همکاری کرده و زمینه ایجاد نمایشگاه و یا مواردی مشابه برای فروش این محصولات را در نظر بگیرد.

,

این مجری اقتصاد مقاومتی تأکید کرد: مطمئنا با حمایت های دولت و ورود به معنای واقعی کلمه شاهد شکوفایی بیش از پیش اقتصاد در استان ایلام خواهیم بود به طوری که نیازی به حضور سرمایه گذاران خارجی به استان نیست.

,

مرادی خاطرنشان کرد: مسئولان اگر پای کار هستند این را بدانند که از سنگ برداشتن تا ساخت هواهپیما، اقتصاد را شامل می شود ولی دولت تنها مردم را وادار به فعالیت می کند و بعد از آنها را به حال خود رها می کند.

,

مجری طرح پرورش قارچ ایلام، مدیریت قوی را لازمه و شرط کار دانست و گفت: اقتصاد در صورتی پیشرفت می کند که تنها به شعار و حرف بسنده نشود و عملیاتی کار ویژه صورت گیرد.

,

وی افزود: دولت باید به این قضیه جدیت نشان دهد و همپای مردم در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی حرکت کند به طوری که با وجو زیان مجریان کمک های بلاعوض نماید.

,

لزوم برخورداری مجریان طرح های اقتصاد مقاومتی از بیمه

, لزوم برخورداری مجریان طرح های اقتصاد مقاومتی از بیمه, لزوم برخورداری مجریان طرح های اقتصاد مقاومتی از بیمه,

"علی نجات جزیره" دیگر مجری طرح اقتصاد مقاومتی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بدون شک اجرایی کردن طرح های اقتصاد مقاومتی شرایط اقتصاد استان ایلام را شکوفا می کند.

,

وی اظهار کرد: با مردمی کردن اقتصاد و مدیریت آن به مردم می توان گره های اقتصادی کشور را باز کرد.

,

این مجری اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه دولت هیچ گونه پشتیبانی و حمایتی از مجریان تاکنون انجام نداده، افزود: انتظار داریم که دولت به شعارهای خود در مورد اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشاند.

,

مجری طرح پرورش قارچ استان ایلام اضافه کرد: یکی از مطالبات جدی مجریان طرح های اقتصاد مقاومتی از دولت بیمه آنها و کسانی است که تحت لوای انها مشغول به فعالیت هستند.

,

دولت به جای بی توجهی درصدد گسترش طرح های اقتصاد مقاومتی باشد

, دولت به جای بی توجهی درصدد گسترش طرح های اقتصاد مقاومتی باشد, دولت به جای بی توجهی درصدد گسترش طرح های اقتصاد مقاومتی باشد,

, ,

خانم حیدربیگی،از دیگر مجریان طرح های اقتصاد مقاومتی ضمن ابراز گلایه از عدم کمک دولت و مسئولان استان به طرح های اقتصاد مقاومتی گله مند است.

,

وی می گوید: دولت بایستی به جای این بی توجهی ها باید درصدد گسترش این طرح ها در اقصی نقاط استان باشد.

,

این مجری اقتصاد مقاومتی گفت: بنده از خرجی زندگی خود در اجرای این طرح مایه می گذارم اما از طرف دیگر جز بسیج سازندگی هیچ کسد حاضر به همکاری با ما نیست.

,

حیدربیگی اظهار کرد: امید این را داریم تا با حمایت های دولت بتوانیم این طرح ها را به فرزندان خود بسپاریم تا زمینه اشتغال آنان فراهم گردد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه