اخبار داغ

قابل توجه مسئولین؛

بوی متعفن مرکز شهر بافت را فرا گرفته است

بوی متعفن مرکز شهر بافت را فرا گرفته است
مرکز هر شهر محل فعالیت اقتصادی، تردد روزانه مردم آن شهر است؛ این در حالی است که خیابان اصلی شهر بافت به دلیل وجود کانال آب و عدم رسیدگی به آن به مرکزی مبدل گشته که فقط بوی نامطبوع و متعفنی از آن به مشام می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ آنچه مشخص است این است که مرکز هر شهر که بازار شهر را در دست دارد مرکز فعالیت اقتصادی و محلِ تردد و عبور و مرور روزانه مردم آن شهر و مسافرانی است که جهت خرید در خیابان های شهر رفت و آمد می کنند و نمادی جهت معرفی آن شهر می باشد و بافت هم از این رول مستثنا نیست اما آنچه سبب تکدر خاطر کسبه و رهگذران خیابان های مرکز شهر و بالاخص خیابان طالقانی شرقی شده جوی آبی است که در گذشته نشانه حیات شهر بافت و اکنون محل تجمع فاضلاب بالادست و لجن های متعفن می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  راه آرمان,

این کانالِ آب مکانی شده برای تخلیه ی فاضلابِ مکان های بالا دست که بدون هیچگونه نظارتِ بهداشت و شهرداری، به سمت آن هدایت میشوند. از طرفی به علت نداشتن حصار و عریض و طویل بودنِ آن، محلی خطرناک برای کودکان است و می تواند در اثر غفلت در کسری از ثانیه حوادث ناگوار و جبران ناپذیری را به وجود آورد.

,

هنگامی که جمعی از کسبه این بخش، این موضوع را در جهت لای روبی و در آوردن شیب مناسب برای این آبراهه و ممانعت از ورود فاضلاب به این کانال،  با شهردار محترم مطرح کردن با لحن تمسخر آمیز وی و بی جواب ماندن در این زمینه روبرو شدن که به هیچ وجه درخور شأن و جایگاه یک شهردار نمی باشد.

,

نکته دیگری که باید در ارتباط با مرکز شهر مطرح گردد موضوع زیبا سازی معابر و جدول گذاری خیابان طالقانی شرقی است، معابر این قسمت از شهر که یکی از پر ترددترین نقاط شهر می باشد باید دارای زیباترین طراحی ها، نورپردازی ها، رنگ آمیزی ها و جدول گذاری ها باشد تا با ایجاد فضایی نشاط آور ضمن نشان دادن چهره ای مدرن و جذاب، سبب رونقِ کسب و کار و جذبِ مسافران جهت خرید و گردش شود اما می بینیم  فرسوده ترین و بی رنگ و لعاب ترین نقطه شهر از نظر جدول گذاری، رنگ آمیزی و نورپردازی همین منطقه می باشد که خود سبب کسالت رهگذران و کسادی بازار میشود.

,

در پایان از اعضای محترم شورای شهر و شهردار محترم تقاضا داریم با رسیدگی به موارد ذکر شده، یاری کنند چهره ای شاداب تر و درخور برای بافت که یکی از پاکترین شهرهای ایران است بسازیم  و به یاد داشته باشید که با طرح های خلاقانه و کم هزینه میتوانیم فعالیت هایی بزرگ و ماندنی انجام دهیم.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه