اخبار داغ

یکی از اهالی روستای تیغاب مطرح کرد

بی‌احترامی فرماندار قاین به اهالی تیغاب/ انتخاب گزینشی سخنران در حضور استاندار

بی‌احترامی فرماندار قاین به اهالی تیغاب/ انتخاب گزینشی سخنران در حضور استاندار
فرماندار قاین روز یکشنبه در جریان سفر استاندار خراسان جنوبی به روستای تیغاب با انتخاب گزینشی سخنران سعی کرد مانع بیان مشکلات مردم روستا در حضور استاندار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی روز یکشنبه در جریان سفر به شهرستان قاین در روستای تیغاب از توابع بخش آرین‌شهر شهرستان قاین جهت بررسی میدانی مشکلات و دیدار حضوری با مردم نیز حاضر شده است. وی در بدو ورود به روستا بازدیدی از سطح روستا بازدیدی داشت و شنونده درخواست‌های مردمی بود. پس از حضور میدانی در روستا برای شندین سایر مشکلات، درخواست‌ها و ملاقات مردمی به محل مسجد روستای تیغاب رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
یکی از اهالی روستای تیغاب در این خصوص به خاورستان، گفت: محمد کریمی فرماندار شهرستان قاین و بخشی بخشدار بخش آرین‌شهر برای بیان خیرمقدم خدمت استاندار و همراهانش، به صورت گزینشی فردی را به عنوان مجری انتخاب کرده بودند که اهل روستا نبود و فقط در روستای تیغاب معلم است.
, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی افزود: این فرد حتی مدت زمانی که در روستا به عنوان معلم حضور داشته مستقر نبوده و نه‌تنها اهل روستا نیست و نسبت به مشکلات مردم اطلاعی ندارد بلکه به جای بیان مشکلات مردم در روستا به تعریف و تمجید از فرماندار قاین و بخشدار در حضور استاندار پرداخت.
,
 
,
این فرد گفت: شنیده شده ظاهرا شخص فرماندار و بخشدار به مجری گفته‌اند فقط به خیرمقدم خدمت استاندار و همراهانش و تعریف و تمجید از این دو نفر بپردازد و زمانی برای صحبت‌کردن دهیار، رئیس شورا و مردم در نظر گرفته نشود.
,
 
,
وی با بیان این‌که حتی به دهیار روستا و رئیس شورا نیز که قبل از آغاز جلسه هماهنگ شده بود تا یک نفر از این دو نفر به بیان مشکلات روستا بپردازد نیز اجازه صحبت‌کردن داده نشد، گفت: مگر ما اهالی روستای تیغاب نمی‌توانیم مشکلات خود را به گوش استاندار برسانیم؟ در روستای تیغاب سخنران داریم و نیازی به انتخاب سخنران غیربومی نداشتیم.
,
 
,
این فرد گفت: بعد از اتمام جلسه این اقدام فرماندار که باعث بی‌احترامی به مردم روستا شده بود، مورد اعتراض یکی از اعضای شورا واقع شد و  فرماندار قاین در پاسخ اعتراض به عضو شورا گفت "ساکت باش". حراست استانداری نیز جویای اعتراض شده و وقتی متوجه موضوع شدند، در پاسخ به این اقدام فرماندار گفت: " آقای فرماندار کار درستی انجام نداده است".
,
 
,
وی تصریح کرد: زمانی‌که فرماندار متوجه اعتراض شد و مشاهده کرد حراست استانداری پیگیر موضوع شده است، خودش در حضور حراست استانداری نسبت به اشتباهش اذعان کرد و گفت کار درستی نکرده و باید یک نفر از اهالی روستای تیغاب در حضور استاندار مشکلات را مطرح می‌کرد.
,
 
,
این فرد بیان کرد: اهالی روستای تیغاب نسبت به این اقدام فرماندار که به آن‌ها بی‌احترامی شده گلایه‌مند هستند و باید فرماندار پاسخ‌گو باشد.
,
 
,
وی همچنین از حضور استاندار در روستای تیغاب و قول مساعد برای تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌کاره در این روستا تشکر کرد.
,
 
,
این اقدام فرماندار قاین، اولین حاشیه وی نبود و مشابه این اقدام در دهگردشی فرماندار از روستای چاهک در سال گذشته اتفاق افتاده است. 
, وستای چاهک,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه