اخبار داغ

امشب در برنامه پایش مطرح می‌شود

بررسی مشکلات اخذ مجوز کسب و کار‌های کوچک

بررسی مشکلات اخذ مجوز کسب و کار‌های کوچک
امشب برنامه «پایش» با موضوع مشکلات اخذ مجوز کسب و کار‌های کوچک، به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امشب برنامه «پایش» با موضوع مشکلات اخذ مجوز کسب و کار‌های کوچک، از ساعت ۱۹:۴۵ به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

کارشناس این بخش از برنامه خانم اسکندری خواهد بود تا به تفصیل شرح دهد چگونه سنگ‌اندازی‌ها در اخذ مجوز، کسب و کارهای کوچک را با مشکل مواجه می‌کند. شرکت‌های دانش بنیان نمونه مهم از کسب و کارهای کوچک هستند که نه تنها به ایجاد شغل‌های جدید می‌انجامد بلکه پیشران در فناوری‌های پیشرفته هستند که می‌توانند گره گشای صنایع بزرگ باشند.

,

در بخش دیگر، سه جوان موفق مهمان برنامه «پایش» خواهند بود. جوانانی که با سرمایه کم اما همتی بلند نه تنها توانسته‌اند کسب وکاری برای خود راه‌اندازی کنند بلکه با توسعه فعالیت‌های خود زمینه اشتغال دیگر جوانان کشور را نیز فراهم کرده‌اند. به احتمال زیاد این بخش از برنامه از جذابیت بالایی برخوردار باشد چرا که باید دید این جوانان چگونه توانسته‌اند با سرمایه‌ای اندک کسب و کاری پر سود برای خود دست و پا کنند.

,

«پایش» به تهیه‌کنندگی الهام پیرهادی و سردبیری محمد عنبری، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که امشب ساعت 19:4۵ با اجرای محمد دلاوری به‌طور زنده پخش می شود.

, .,

برنامه «پایش» هر هفته یکشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها از ساعت 19:45 به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه