اخبار داغ

سرعت ایجاد اشتغال در عرصه گردشگری 2.5 برابر سایر عرصه‎هاست

سرعت ایجاد اشتغال در عرصه گردشگری 2.5 برابر سایر عرصه‎هاست
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: در کشور ما ۵۰ تا ۷۰ میلیون تومان سرمایه باعث تولید یک شغل گردشگری می‌شود که سرعت ایجاد اشتغال این حوزه 2.5 برابر دیگران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صاحب نیوز؛ علی اصغر مونسان در آیین افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری استان اصفهان با بیان اینکه امروز صنعت گردشگری در اقتصاد جهانی رتبه دوم را به خود اقتصاد داده است، اظهار کرد: صنعتی گردشگری ابعاد مختلف را در بر می گیرد، کمتر بخش اقتصادی وجود دارد که موضوعات دیگر را درگیر کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: گردشگری در همه جای دنیا به خصوص ایران ابعاد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را دربر می‌گیرد، این موضوع اهمیت صنعت گردشگری را دو چندان می‌کند.

,

وی افزود: صنعت گردشگری باعث ارز آوری برای کشور و رونق اقتصادی می‌شود، از طرفی صنعت گردشگری بخش حمل نقل زمینی، دریایی، هوایی، پوشاک و کشاورزی را به تحرک می اندازد.

,

مونسان بیان کرد: در موضوع ایجاد اقتصاد گفته می شود به ازای ۱۰ شغل یک شعل مروبط به گردشگری است، در کشور ما ۵۰ تا ۷۰ میلیون تومان سرمایه باعث تولید یک شغل گردشگری می‌شود که سرعت ایجاد اشتغال این حوزه دو و نیم برابر دیگران است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه