اخبار داغ

مأموریت شبانه زن غیر بومی در گلسار رشت چه بود؟!/ فیلم های تقطیع شده سناریوی تکراری ضد انقلاب!

مأموریت شبانه زن غیر بومی در گلسار رشت چه بود؟!/ فیلم های تقطیع شده سناریوی تکراری ضد انقلاب!
یک منبع آگاه گفت: یک خانم از استانی دیگر در گلسار رشت حضور یافت و بیش از 2 ساعت نظم عمومی منطقه را بر هم زد در عین حال بسیاری از اهالی محل به این خانم تذکر دادند و با او صحبت کردند که محل را ترک کند اما با برخورد بد فرد مذکور مواجه شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک منبع آگاه در گفتگو اختصاصی با 8دی، با اشاره به ماجرایی که نیمه شب سه شنبه 28 خرداد در یکی از خیابان های گلسار رشت رخ داد و عصر امروز در شبکه های اجتماعی و رسانه های ضد انقلاب باز نشر شد، اظهار کرد: یک خانم بدون حجاب و با وضعیت بسیار زننده و بدون تعادل روحی و روانی در یکی از خیابان‌های منطقه گلسار رشت با انجام رقص و حرکات هنجارشکنانه نظم عمومی را برهم زده و موجبات سلب آسایش ساکنان آن منطقه شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یک منبع آگاه در گفتگو اختصاصی با 8دی، با اشاره به ماجرایی که نیمه شب سه شنبه 28 خرداد در یکی از خیابان های گلسار رشت رخ داد و عصر امروز در شبکه های اجتماعی و رسانه های ضد انقلاب باز نشر شد، اظهار کرد: یک خانم بدون حجاب و با وضعیت بسیار زننده و بدون تعادل روحی و روانی در یکی از خیابان‌های منطقه گلسار رشت با انجام رقص و حرکات هنجارشکنانه نظم عمومی را برهم زده و موجبات سلب آسایش ساکنان آن منطقه شده بود., 8دی,

وی افزود: این خانم غیربومی بوده و از استان های دیگر به گیلان آمده بود و به دلیل مصرف بیش از حد مشروبات الکلی حالت طبیعی نداشت.

,

 

,

, ,

 

,

 

,

این منبع آگاه با بیان اینکه این خانم معتاد به الکل و مصرف مواد الکی است، گفت: وی بیش از 2 ساعت در خیابان نظم عمومی را بر هم زد در عین حال بسیاری از اهالی محل به این خانم تذکر دادند و با او صحبت کردند که محل را ترک کند اما با برخورد بد فرد مذکور مواجه شدند.

,

وی افزود: در پی تماس هایی که مردم با 110 برقرار کردند پلیس وارد میدان شد و سعی کرد فضا را آرام کند و با برخورد مناسب فضا مدیریت شود.

,

وی با بیان اینکه پلیس سعی صدر داشته و این خانم در چند مرحله به پلیس حمله کرده و پلیس و مردم را زده است، تصریح کرد: رسانه های ضد انقلاب و معاند پشتیبانِ این سناریو با اهداف خاص خود  تصاویر و فیلم ها را تقطیع کرده و تصاویر حاوی حمله این زن به پلیس را منتشر نکرده اند.

,

این منبع آگاه  تصریح کرد: بررسی‌های به عمل آمده پس از دستگیری این فرد مؤید این مطلب است که متهمه دارای سوء سابقه بوده و اخیراً با نیت قبلی برای انجام این حرکات خلاف شؤون اسلامی و هنجارشکنانه از یکی از استان‌های دیگر به گیلان آمده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه