اخبار داغ

رئیس تامین اجتماعی بروجرد:

بدهکاری 100 میلیاردی شهرداری بروجرد به تامین اجتماعی

بدهکاری 100 میلیاردی شهرداری بروجرد به تامین اجتماعی
رئیس تامین اجتماعی بروجرد گفت: میزان بدهی شهرداری بروجرد و جریمه ها به بیش از 100 میلیارد تومان رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا قدرت‌الله سعادتی در گفت‌وگو با سفیر افلاک، با اشاره به بازنشسته شدن تعدادی از نیروهای شهرداری اظهار داشت: شرایط این افراد برای بازنشسته شدن در حال بررسی است که عدم واریز دو ماه حق بیمه مشکلاتی را ایجاد کرده که تلاش می‌شود تا این مشکلات برطرف شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی بابیان اینکه بدهی شهرداری بروجرد به تأمین اجتماعی بیش از 100 میلیارد تومان است افزود: میزان بدهی شهرداری و جریمه‌ها به بیش از 100 میلیارد تومان رسیده که این بدهی طی سال‌ها روی‌هم جمع شده است.

,

 

,

اشرف چگنی عضو شورای شهر بروجرد نیز در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک عنوان کرد: در حال حاضر حدود 200 نفر از نیروهای شهرداری شرایط لازم را برای بازنشسته شدن دارند که پرونده‌های این افراد به تأمین اجتماعی ارسال‌شده تا بعد از بررسی اقدام به بازنشسته شدن این افراد شود.

,

 

,

وی بیان کرد: عدم واریز دو ماه بیمه نیروها در سال گذشته مشکلاتی را ایجاد کرده که در تلاش هستیم این مشکل برطرف و با پرداخت چهار درصد حق بیمه بازنشستگی این افراد بازنشسته شوند.

,

 

,

چگنی بابیان اینکه در صورت رفع مشکلات، تا پایان سال این تعداد نیرو بازنشسته می‌شوند گفت: تاکنون حقوق‌های معوقه کارگران شهرداری بروجرد پرداخت‌شده و تنها بخشی از اضافه‌کاری‌ها باقی‌مانده و در این مدت اولویت اصلی پرداخت معوقات کارگران بوده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه