اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

بیانات رهبری چراغ راه گمشدگان است/29خرداد88روز آشکار سازی زوایای پنهان فتنه بود

بیانات رهبری چراغ راه گمشدگان است/29خرداد88روز آشکار سازی زوایای پنهان فتنه بود
کارشناس مسائل سیاسی گفت: بیانات رهبری در 29خرداد 88 علاوه بر اینکه زوایای پنهان و آشکار فتنه را آشکار کرد برای گمشدگان چراغی فروزان و راهی روشن بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر فرزادی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، افزود: انتخابات ریاست جمهوری در سال 1388 را می توان عید انقلاب اسلامی از حیص شرکت مردم در یکی از سیاسی ترین صحنه های کشور بعد از رفراندوم دانست.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: مشارکت گسترده و نقش اقشار مختلف به خصوص جوانان در این آوردگاه را می توان یک پیروزی بزرگ در دهه 80 برای انقلاب اسلامی قلمداد کرد.

وی بیان داشت: طیف سیاسیون حاضر در رقابت با شعارهای متنوع و بر گرفته از آرمان های انقلاب اسلامی این نوید را می داد که جهان منتظر ظهور یک حماسه است از همین جهت هشدار های مقام معظم رهبری از ماه ها قبل این بود که دشمن خارجی با غفلت دوستان ساده لوح طعم این انتخابات شیرین و آبرو دار را به کام مردم تلخ نکند.

فرزادی خاطرنشان کرد: این اشارات رهبر معظم انقلاب اسلامی وقتی جدی تر شد که رمز به انحراف کشیدن این انتخابات از سوی بلند گوهای دشمن اعلام شد.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: تقلب، رمزی برای کسانی که نمی خواستند قانون را فصل الخطاب بدانند بهانه خوبی بود، شکست خود را به نوعی توجیه کنند و و از قافیه باخته شعری ساخته و در سطر نویس دشمن شریک شوند.

وی خاطرنشان کرد: از دل این غفلت فتنه ای روئید که هنوز برخی از زوایای پنهان و آشکار آن درد آور و رنج آلود است.

وی ادامه داد: رهنمود های مقام معظم رهبری در این مسیر همانند  چراغی بر فراز راه گم کردگان بود، خطبه نماز جمعه 29 خرداد ماه سال 1388 بسیاری از غبار های محمول آن زمان را از چهره جامعه پاک نمود و مرز حق و باطل را مشخص کرد.

فرزادی گفت : بر خلاف مرام کاندید ها که از ماه ها قبل دست به طیف بندی زده بودند اما ابعاد فرمایشات رهبری در خطبه های تاریخی نماز جمعه سال 1388 یک موضوع را روشن کرد آنجا که ایشان محاسن و معایب چهره ها را به صراحت و عدالت گفتار بیان فرمودند.

وی ادامه داد: حتی چهره ها و بزرگان و افرادی که بعضا در این مدت مورد بی مهری قرار گرفته بودند با بیانی روشن مورد تکریم مقام معظم رهبری قرار گرفتند و بعد از این خطبه های تاریخی بود که مردم صف خود را از فتنه گران جدا کردند.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: پرده برداری از دسیسه های دشمن قسم خورده و روشنگری رهبر معظم انقلاب در این روز وجه تمایز گفتار ایشان در خطبه های نماز جمعه بود.

وی بیان داشت: نقد بد اخلاقی های صورت گرفته در منظاره های تلویزیونی و دعوت به پذیرش قانون، بصیرت افزایی آحاد ملت تاکید بر حفظ آرای مردم در هر شرایط در این روز بیاد ماندنی به مردم و مسئولین ابلاغ شد .

فرزادی همچنین گفت: خطبه نماز جمعه 29 خرداد ماه 88 در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد و سندی بر مقاومت و ایستادگی رهبری برای اجرای قانون در مقابل خواسته های نا معقول غافلان نام گرفت.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه