اخبار داغ

امام جمعه حاجی آباد:

تحریم ها علیه ایران از خسارت های فتنه 88 است

تحریم ها علیه ایران از خسارت های فتنه 88 است
امام جمعه حاجی آباد گفت: باج خواهی در پرونده هسته ای ایران و خسارات ناشی از تشدید تحریمها علیه ایران از دیگر خسارت های فتنه 88 بود که همسویان با نظام سلطه برای کشور عزیزمان رقم زدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام ابراهیم شریفی، امام جمعه حاجی آباد در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با اشاره به سالروز پیام تاریخی رهبری در بحث فتنه سال 88 اظهار کرد: فتنه 88 خسارات مالی، معنوی و حیثیتی زیادی برای نظام و کشورمان چه در داخل کشور و چه در سطح بین الملل به همراه داشت.
شریفی افزود: اگر فتنه 88 صورت نمی گرفت شیرینی حضور 40 میلیونی مردم و آرای بالای ریاست جمهور منتخب در آن می توانست ضمن افزایش مشروعیت مردمی جمهوری اسلامی باعث استحکام بیشتر کشور و نظام در همه زمینه ها چه در داخل و خارج شود.
وی تصریح کرد: با توجه به آرای بالای مردمی نظام می توانست به پشتوانه این انتخابات بزرگ در جوامع بین المللی از مواضع قدرتمندتری در پیگیری خواسته هایش اقدام کند.
امام جمعه حاجی آباد عنوان کرد: تبعات و پیامدهای فتنه 88 هنوز هم برای کشور ادامه دارد و بیگانگان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی را امیدوار نسبت به بهم زدن این نظام کرده است.
شریفی در ادامه با اشاره به برخی از خسارات فتنه افزود: فتنه 88 باعث تشویش اذعان عمومی و ایجاد شکاف در بین مردم و امیدواری دشمنان نظام و برخی از جریانات داخلی، تخریب چهره نهادها و شخصیت ها و مراکز قانونی نظام شد.
وی بازی با حیثیت نظام در خارخ از کشور و کشته شدن 39 نفر که 13 نفر آنها بسیجی بودند از دیگر خسارات فتنه 88 عنوان کرد و افزود:جریان فتنه 88 باعث افزایش امید دشمن به بی ثبات سازی سیاسی و براندازی در ایران و افزایش فشار و تشدید تحریم ها شد.
خطیب نمازجمعه حاجی آباد گفت: باج خواهی در پرونده هسته ای ایران و خسارات ناشی از تشدید تحریمها علیه ایران از دیگر خسارت های فتنه 88 بود که همسویان با نظام سلطه برای کشور عزیزمان رقم زدند.
شریفی تصریح کرد: اگر آمریکا و اروپا در سالهای قبل از فتنه 88 می خواستند قطعنامه ای را علیه ایران اجرا کنند و مصوبه آن را بگیرند باید زحمات زیادی می کشیدند تا بتوانند اجماع آن را بگیرنداما با فتنه 88 زمینه را برای آنها فراهم کرد.
وی خاطر نشان کرد: آمریکایی ها و اروپایی ها در جریان فتنه به گونه ای فضا سازی کردند که امریکا با کمترین مشکل می توانست برای صدور قطعنامه علیه ما اقدام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه