اخبار داغ

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

دولت منابع بانکی را به سمت رونق تولید و اشتغال هدایت کند/ با بصیرت نسبت به بیانات رهبری در زمین دشمن بازی نکنیم

دولت منابع بانکی را به سمت رونق تولید و اشتغال هدایت کند/ با بصیرت نسبت به بیانات رهبری در زمین دشمن بازی نکنیم
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید نسبت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب بصیرت داشته باشیم تا در میدان دشمن بازی نکنیم، گفت: با توجه به اینکه امسال سال تولید و اشتغال است دولت باید منابع بانکی خود را به سمت تولید و اشتغال جهت دهی و هدایت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به اینکه فتنه امسال با محوریت معیشت و اقتصاد مردم است، اظهار داشت:  دشمن همانطور که حضرت آقا هم اشاره کردند معیشت و اقتصاد را هدف قرار داده است چون به این نتیجه رسید که با سلاح ، جنگ و... نمی تواند با این نظام مقابله کند.

وی ادامه داد: دشمن به داخل نفوذ کرده و بر روی معیشت و اقتصاد دست گذاشته است و خیال می کند که با در تنگنا قرار دادن مردم می تواند آنها را از نظام جدا کند در حالی که کور خوانده است.

نماینده مردم در مجلس با اشاره به راهپیمایی روز قدس، گفت:در آخرین راهپیمایی که راهپیمایی روز قدس بود مشاهده کردید که حضور مردم دنیا را مبهوت کرد.

وی عنوان داشت: اما از آن طرف این فرمایش حضرت آقا ، وظیفه و رسالت مسئولین را سنگین تر می کند و باید مسئولین نظام محکم پای کار بیایند و در حوزه معیشت و اقتصاد تلاش ویژه ای را انجام دهند.

حسینی کیا ابراز داشت: در حال حاضر سختی ها ، گرفتاری ها و مشکلات اقتصادی فراوان است، ما هم می دانیم، مخصوصا دهک های پایین جامعه در سختی به سر می برند اما باید مسئولین تلاش خود را انجام دهند.

وی در ادامه با اشاره به راه حل هایی خاطرنشان کرد: در ابتدا دولت باید اسراف را کنار بگذارد ، دوم بسته های فنی و خوبی را برای قشر متوسط و پایین جامعه طراحی کنند ، سوم تلاش ویژه ای درحوزه اشتغال داشته باشد که اگر بتواند بحث اشتغال را حل کند مسئله اقتصاد خود به خود حل خواهد شد که این مسئله جزء نکات جدی است و باید به آن پرداخته شود.

عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به منابع بانکی، گفت: با توجه به اینکه امسال سال تولید و اشتغال است دولت باید منابع بانکی خود را به سمت تولید و اشتغال جهت دهی و هدایت کند.

وی اضافه کرد: هرچه تولید ما رونق بگیرد اشتغال بیشتر خواهد و نتیجه بالا رفتن اشتغال باعث می شود سفره مردم گسترده تر شود؛ اگر بخواهیم در این حوزه ها فرمایشات حضرت آقا را اجرایی کنیم باید اقدامی موثر و جدی داشته باشیم.

حسینی کیا افزود: درنهایت هم باید نسبت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب بصیرت داشته باشیم تا در میدان دشمن بازی نکنیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه