اخبار داغ

امام جمعه شهرستان سیرجان:

هدف فتنه ۸۸ براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود/ هدایت رهبری منجر به بصیرت مردم و حماسه ۹ دی شد

هدف فتنه ۸۸ براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود/ هدایت رهبری منجر به بصیرت مردم و حماسه ۹ دی شد
امام جمعه شهرستان سیرجان گفت:در فتنه ۸۸ که هدف براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود با تقابل مردم شروع شد و رهبر فرزانه با تدبیر و توکل به خدا و توسل به امام زمان(ع) مدیریت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینی امام جمعه شهرستان سیرجان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در خصوص سخنرانی تاریخی رهبر انقلاب در ۲۹ خرداد سال ۸۸ اظهارداشت:رهبر عزیز انقلاب اسلامی در طوفان های شدید که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اتفاق افتاد کشتی انقلاب را به ساحل نجات رسانید و از هلاکت نجات داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

حسینی در ادامه افزود:در فتنه ۸۸ که هدف براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود با تقابل مردم شروع شد و رهبر فرزانه با تدبیر و توکل به خدا و توسل به امام زمان(ع) مدیریت کردند.

,

وی در ادامه افزود:هدایت رهبری منجر به بصیرت مردم و حماسه ۹ دی شد و آنچه مهم است در طول ۴۰ سال گذشته چه امام و رهبری عزیز توطئه های دشمن و نقشه شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی پی برده و قبل از توطئه و در حین توطئه نقشه دشمن را خراب کرده اند.

,

امام جمعه شهرستان سیرجان در ادامه افزود: درسال ۸۸ دشمن به فتنه دامن زد و با شرافت و زیرکی رهبری عزیز دشمنان ناکام مانده اند و از این به بعد هم تمام فتنه از جمله شیطنت ترامپ و پیغام رسانی که توسط ژاپن به رهبری انقلاب رسید پاسخ کوبنده امام خامنه ای به نماینده ژاپنی ها به آمریکا و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی فهماند که باید منتظر شکست خوردن خود باشند چرا که حق همیشه پیروز است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه