اخبار داغ

استاندار کرمانشاه تأکید کرد؛

حمایت ویژه از منافع سرمایه‌گذاری در کرمانشاه

حمایت ویژه از منافع سرمایه‌گذاری در کرمانشاه
استاندار کرمانشاه گفت: به صورت ویژه از منافع سرمایه‌گذاری در این استان حمایت می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، هوشنگ بازوند صبح امروز چهارشنبه در همایش اقتصاد شهری و تالار مذاکرات سرمایه‌گذاری شهر نیلوفری جهان اظهار داشت: سرمایه گذاران را با دید زایرین خانه خدا می بینیم و اجر کارشان کمتر از زیارت خانه خدا نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی با تقدیر از تلاش های شهردار کرمانشاه گفت: ثبات مدیریتی و جهش توسعه شهری هستیم.

,

استاندار کرمانشاه افزود: همایشی سال گذشته در هتل اسپیناس تهران برگزار کردیم که کار خوبی بود و قرار شد در حوزه های تخصصی ادامه داشته باشد.

,

وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که برای ورود سرمایه به عنوان جریان سیال موانع را برداریم، بیان داشت: معتقدیم دولت ها به تنهایی نمی توانند توسعه ایجاد کنند و سیستم های بوروکراسی ساختار اداری از موانع جدی است که در یکسال گذشته تلاش کردیم شاخص های بهبود کسب و کار ارتقا دهیم و وضعیت در جدول مطلوب و قابل قبولی است.

,

بازوند تصریح کرد: همواره به دنبال اعطای مشوق های سرمایه‌گذاری بوده ایم، چراکه معتقدیم سرمایه جریان سیالی است که تنها باید موانع پیش روی آن را برداشت.

,

وی کلانشهر کرمانشاه را یک شهر ثروتمند از لحاظ نیروی انسانی و ظرفیت خدمات دهی با موقعیت خاص سرمایه گذاری مطمئن توصیف کرد و گفت: زیرساختهای بسیار خوبی برای این موضوع وجود دارد.

,

استاندار کرمانشاه ادامه داد: سال گذشته ۹۴ میلیارد تومان برای سرمایه‌گذاران و تضمین ۵۰ درصد یارانه به بهره های بانکی سرمایه‌گذاران در نظر گرفتیم.

,

وی خاطرنشان کرد: بانکهای استان هم بسیار همراه هستند و در بحث پرداختهای زلزله این موضوع نشان داده شد.

,

بازوند تاکید کرد که به صورت ویژه از منافع سرمایه‌گذاری سرمایه گذاران حمایت خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه