اخبار داغ

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس:

فتنه اقتصادی آخرین تیر در کمان دشمن است/ با درایت های رهبری تمام نقشه های دشمن نقش بر آب می شود

فتنه اقتصادی آخرین تیر در کمان دشمن است/ با درایت های رهبری تمام نقشه های دشمن نقش بر آب می شود
نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: فتنه اقتصادی دشمن که آخرین تیر آنها بوده به سنگ خواهد خورد و برای ملت ایران که استقامت را در پیش گرفته اند سر بلندی و عزت به دنبال خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر شریفی، نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با اشاره به خطبه های امام خامنه ای (مدظله العالی) در 29 خرداد 1388 اظهار کرد: صحبت های رهبر اتمام حجتی برای بدخواهان نظام در داخل و خارج از کشور بود و باعث شد مردم با انسجام و همبستگی بیشتر از انقلاب دفاع کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ,

نماینده مردم بندرلنگه، بستک، پارسیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در طول چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن از تمام شیوه ها، راه ها و فتنه ها برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کرده، گفت: تاکنون با درایت های رهبر انقلاب و پشتیبابی مردم تمام نقشه های آنها نقش بر آب شده است.

, نماینده مردم بندرلنگه، بستک، پارسیان در مجلس شورای اسلامی, نماینده مردم بندرلنگه، بستک، پارسیان در مجلس شورای اسلامی,

شریفی با تاکید بر اینکه دشمن توان مبارزه با بازوهای اصلی نظام که رهبری هوشمند، دانا، شجاع و مردمی فهیم وهمراه بوده را نخواهد داشت، عنوان کرد: امام خامنه ای (مدظله العالی) با دوراندیشی و درایتی که دارند فتنه سال جاری همان فتنه اقتصادی بوده را در سال گذشته پیش بینی کردند.

,

وی با بیان اینکه دشمن از راه های نظامی نمی تواند کشور را نابودسازد و با استفاده از جنگ نرم و فتنه های اقتصادی به دنبال نابودی جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: دشمن راه های مختلف نظامی، ترورها و فتنه ها، کشتار، هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کردند و دشمن تمام این راه ها را رفته با کسب شکست در آنها راه اقتصادی را در پیش گرفته که به فضل الهی در این راه نیز محکوم به شکست خواهد شد.

,

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس تصریح کرد: با وجود محدودیت های اقتصادی و تحریم های ناجوانمردانه علیه ایران اسلامی هر کشوری دیگر بود توان این همه مشکلات را نداشت اما جمهوری اسلامی به لطف الهی و همراهی مردم  در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار دارد.

, عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس تصریح کرد: , عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس تصریح کرد: ,

وی با بیان اینکه فتنه اقتصادی آخرین تیر در کمان دشمن است که رها ساخته، گفت: این نقشه شوم دشمن نیز بر ملا خواهد شد و مانند سایر فتنه های آنها این نقشه آنها نیز نقش بر آب می شود.

,

شریفی با بیان اینکه شیطان کارش شیطتنت کردن است، عنوان کرد: همان گونه که رهبر کبیر انقلاب (ره) فرمودند: آمریکا شیطان بزرگ است تحریم های و فشارهای اقتصادی آمریکا از روی شیطنت های آنهاست.

,

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به مشکلات  و سختی هایی که از فشارهای اقتصادی بر مردم ایجاد شده حضرت آقا فرودند به فکر معیشت مردم باشید و در بودجه سال 1398 هم دولت و هم مجلس شورای اسلامی 140 هزار میلیارد تومان تنها برای معیشت مردم در نظر گرفته شده است.

, نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی,

شریفی خاطر نشان کرد: فتنه اقتصادی دشمن که آخرین تیر آنها بوده به سنگ خواهد خورد و برای ملت ایران که استقامت را در پیش گرفته اند سر بلندی و عزت به دنبال خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه