اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی:

رسانه‌ها نسبت به تبیین و تبلیغ اهمیت نماز جمعه اهتمام ورزند

رسانه‌ها نسبت به تبیین و تبلیغ اهمیت نماز جمعه اهتمام ورزند
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، خواستار توجه و پرداخت اصولی رسانه‌ها به موضوع نماز جمعه و تبیین جایگاه و تبلیغ این فریضه الهی برای عموم مردم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی صبح امروز در نشست فصلی ائمه جمعه سراسر آذربایجان‌غربی که در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، اظهار داشت: موضوع نماز جمعه و حضور مردم در این فریضه در قرآن کریم مورد توجه قرار گرفته و همین موضوع نمایانگر جایگاه نماز جمعه در دین اسلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: ائمه جمعه و مسئولین ستادهای برگزاری نماز جمعه باید در راستای جذب حداکثری مردم به مصلاهای برگزاری این فریضه تلاش کنند و نسبت به پرشور کردن اماکن برگزاری آن همت ورزند.

,

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، با اشاره به وظیفه خطبا و علما در خصوص روشنگری مواضع ائمه جمعه، عنوان کرد: در این راستا باید مسئولین مربوطه نسبت به آگاهسازی خطبا و علما اقدام کنند تا نظرات و اظهارات ائمه جمعه در طول هفته برای مردم تبیین شود.

,

وی، خطاب به اصحاب رسانه نیز بیان داشت: رسانه‌ها باید علاوه بر پوشش اخبار مربوط به خطبه‌ها، از واقعیت نماز جمعه و نیز مبانی این فریضه الهی برای مردم تولید داشته باشند و به این ترتیب زمینه را برای حضور پرشورتر مردم فراهم سازند.

,

حجت‌الاسلام قریشی، ادامه داد: گاهی اوقات مشاهده می‌شود که ائمه جمعه رغبتی برای ورود مناسب به مسائل پیرامون ندارند که باید در این خصوص از توان خود استفاده کرده و در مسائل مربوطه حضور جدی داشته باشند.

,

وی، خاطرنشان کرد: بسیج عمومی برای تبیین اهمیت نماز جمعه نیاز است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه