اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در دیدار با سران عشایر دشت آزادگان:

امکانات هست اما مدیر جهادی کم داریم/ امروز نوبت ملت ایران است که دین خود را به خوزستان ادا کنند

امکانات هست اما مدیر جهادی کم داریم/ امروز نوبت ملت ایران است که دین خود را به خوزستان ادا کنند
رئیس سازمان بسیج عنوان کرد: رنج و سختی های مردم سیل زده خوزستان زیاد است و تنها چیزی که در این کشور کم است، تعداد مدیران جهادی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب ؛ سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور در دیدار با معتمدین و سران عشایر عرب دشت آزادگان و هویزه، اظهار داشت: بیشترین کسی که مطلع و پیگیر آلام و وضعیت شما سیل زدگان عزیز خوزستان است، رهبر انقلاب هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب ,
 
,
وی افزود: ایشان از همان روزهای اول سیل جلسات مختلفی تشکیل دادند و در خطبه های نماز عید فطر نیز دغدغه ایشان مطرح شد.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور اظهار داشت: جا دارد که از زحمات و تلاش های جهادی سردار شاهوارپور و مجموعه سپاه خوزستان در سیل اخیر که روز شب نمی شناختند، تقدیر نماییم.
,
 
,
غیب پرور با بیان اینکه رسالت سپاه و بسیج، خدمت به مردم است، گفت: حضور مردم در سیل اخیر محوری و تعیین کننده است و اگر این حضور نبود، کار امدادرسانی لنگ می ماند.
,
 
,
وی افزود: جدای از خسارت ها و خرابی ها، سیل برکاتی نیز داشت و این برکات برای تمام کشور است زیرا اگر گندم خوب خوزستان نباشد، کل کشور دچار مشکل خواهد شد.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج عنوان کرد: رنج و سختی های مردم سیل زده خوزستان زیاد است و تنها چیزی که در این کشور کم است، تعداد مدیران جهادی است.
,
 
,
سردار غیب پرور تصریح کرد: در منطقه ای مانند روستای شاکریه همه امکانات برای بازگشت زندگی مردم وجود داشت اما متاسفانه عدم مدیریت مسئولان، باعث شده که برخی نیازهای مردم لنگ بماند.
,
 
,
وی افزود: برای جبران خسارت های سیل اخیر، دو نکته باید رعایت شود، یکی همت جهادی مسئولان و دیگری صبر و تحمل مردم آسیب دیده است.
,
 
,
غیب پرور گفت: ما نمی خواهیم زحمات و تلاش های مدیران را نادیده بگیریم اما باید همه آنها به صورت جهادی به مردم خدمت کنند.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج خاطرنشان کرد: جنبه های خسارت سیل بسیار زیاد است اما اولویت ما بازسازی منازل آسیب دیده مردم است که در استان خوزستان 17 هزار و 500 خانه تخریب شده اند.
,
 
,
وی افزود: از این تعداد 14 هزار خانه نیازبه تعمیر دارند و ما بقی باید از اول ساخته شوند که با پولی که دولت می دهد نمی توان این کارها را انجام داد، بنابراین ما طرح جهاد همبستگی را در سراسر کشور اعلام کردیم.
,
 
,
غیب پرور گفت: روزی خوزستان در مقابل دشمن بعثی سینه سپر کرد و امروز نوبت ملت ایران است که به داد مردم آسیب دیده خوزستان برسند و دین خود را به این مردم ادا کنند.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه یکی از اولویت های ما در این طرح، دشت آزادگان است، اظهار داشت: امکانات رسیده اما بانکها باید با همت بیشتر به کمک مردم سیل زده بشتابند، این موضوع را بنده به استاندار خوزستان نیز گفتم و نباید گرمای هوا را بهانه کرد.
,
 
,
غیب پرور در ادامه سخنان خود با اشاره به خصومت های دشمنان علیه کشور، خاطرنشان کرد: همه جهان نشسته و منتظر نتیجه دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر انقلاب بودند اما پاسخ رهبری به ایشان باعث شد هر ایرانی به خود افتخار کند.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج تصریح کرد: اقتدار رهبر انقلاب در حالی است که پادشاهی که دست همسر رئیس جمهور آمریکا را می بوسد و ادعای خادم حرمین شریفین را می کند.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه