اخبار داغ

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل؛

حضور ۱۶ استارت آپ پارک علم وفناوری استان اردبیل در نمایشگاه بین المللی اکو+فیلم

حضور ۱۶ استارت آپ پارک علم وفناوری استان اردبیل در نمایشگاه بین المللی اکو+فیلم
رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: با افتتاح نمایشگاه بین المللی کشورهای عضو اکو با محوریت گردشگری سلامت ۱۶ تیم استارت آپی در ۱۷ غرفه دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب ابراهیم پور در حاشیه نمایشگاه بین المللی حوزه گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهارداشت: دومین نمایشگاه گردشگری سلامت باحضور کشورهای عضو اکو و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان اردبیل در محل نمایشگاه بین المللی استان گشایش یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به اینکه هسته ها و فناوری های پارک که در حوزه گردشگری سلامت فعالیت می کنند دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند؛ افزود: این نمایشگاه فرصت های خوبی را فراهم کرد تا هسته ها و فناوران دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند و با توانمندهای خود در عرصه بین المللی آشنا شوند.

,

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل از فعالیت و شرکت ۱۶ تیم استارت آپ استان اردبیل خبرداد و افزود: تیم های حاضر استارت آپی در قالب ۱۷ غرفه دستاوردها و طرح های خود را در موضوعات مختلف به نمایش گذاشتند.

,

وی با بیان اینکه در طی این دور روز استقبال خوبی از سوی میهمان خارجی برای انعقاد قرارداد در حوزه های مختلف پارک علم و فناوری و گردشگری سلامت شده است افزود: تاکنون توانسته ایم نظرات بسیاری از میهمانان را برای مشارکت و همکاری با پارک علم و فناوری استان اردبیل به خود جلب کنیم.

,

ابراهیم پور گفت: این نمایشگاه با حضور ۱۵۰ میهمانان خارجی عضو اکو ۳۰ خردادماه به کار خود پایان خواهد داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه