اخبار داغ

امام جمعه بندر چارک:

انقلابی بودن مسئولان عاملی جهت خنثی سازی فتنه هاست

انقلابی بودن مسئولان عاملی جهت خنثی سازی فتنه هاست
امام جمعه بندر چارک گفت: یکی از برنامه های فتنه در سال جاری تحریم از بیرون و فشار اقتصادی از درون جامعه است و اگر ما استقامت داشته باشیم تحریم ها را تبدیل به فرصتی برای پیشرفت و آبادانی کشور می کنیم و اگر پیشرفت داشته باشیم تحریم ها تاثیر گذار نخواهند بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام کثیر، امام جمعه بندر چارک در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز با اشاره به خطبه تاریخی مقام معظم رهبری در۲۹ خرداد ۸۸، گفت:فتنه ها هر ده سال یکبار اتفاق می افتد و با توجه به تذکرات و هشدارهای رهبری پیرامون فتنه در سال جاری ،فتنه پیش رو بر چند اصل استوار است و برای آن ها برنامه ریزی دقیقی انجام شده که یکی از آن اسلام بوده و دشمن با هدف قرار دادن اصل اسلام به دنبال ضربه زدن به آن و دور کردن مردم از اسلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

امام جمعه بندر چارک عنوان کرد: چنانچه در سند ۲۰۳۰ شاهد برنامه هایی از این قبیل هستیم که آموزش و پرورش در برخی استان ها و حتی شهرستان ها در پی اجرا کردن این‌سند برآمده اند وهدف آن ها تهی کردن خانواده ها از اسلام است.

,

کثیر ،ولایت فقیه را یکی دیگر از پایه های فتنه پیش رو عنوان کرد و گفت :متاسفانه برخی مسئولان دانسته یا ندانسته به این مسائل دامن می زنند و اختیارات ولایت فقیه را مورد سوال و باز خواست قرار می دهند و همانطور که رهبری در قضیه برجام و سند ۲۰۳۰ گفتند که یکی ۲۰۳۰ یکی از سندهایی است که برای کشور خیانت آمیز است اما برخی مسئولان با جبهه گیری صریح علیه ولایت فقیه در پی ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب هستند.

,

وی افزود: مردم می دانند و اطلاع دارند که مقام معظم رهبری با دغدغه مندی و دلسوزی کامل مسائل را به طور شفاف به مسئولان عنوان می کنند همانطور که در قضیه برجام خط قرمز ها را یادآور شدند و گفتند که مسئولان از این خط قرمز ها نباید عبور کنند.

,

امام جمعه بندر چارک با اشاره به دخیل بودن فتنه ها در افزایش تحریم ها و فشار اقتصادی بر روی وضعیت معیشت مردم تصریح کرد: در قضیه برجام رهبری بارها تاکید داشتند که اقتصاد داخلی کشور را به برجام ربط ندهند و اقتصاد و پیشرفت و صنعت را به برجام گره نزنند لذا یکی از برنامه های فتنه در سال جاری تحریم از بیرون و فشار اقتصادی از درون جامعه است.

,

کثیر اظهار کرد: اگر ما استقامت داشته باشیم تحریم ها را تبدیل به فرصتی برای پیشرفت و آبادانی کشور می کنیم و اگر پیشرفت داشته باشیم تحریم ها تاثیر گذار نخواهند بود و در غیر این صورت دشمن با وارد آوردن فشار اقتصادی بر جامعه مردم را در وضعیت تنگنای اقتصادی قرار می دهد که این خود دلیلی بر به صحنه کشاندن مردم جهت ایجاد فتنه و آشوب است و لکن مسئولان باید به گوش و هوشیار باشند و فشار اقتصادی را از دوش مردم بردارند.

,

وی با تاکید بر نقش جوانان در ایجاد فتنه سال ۸۸ افزود: در فتنه سال ۸۸ از جوانان عجول با اقدام سریع و به دور از تجربه برای ایجاد فتنه استفاده کردند این در حالی است که گردانندگان فتنه پیش رو را هم‌ اکثریت جوانان و افرادی خستگی ناپذیر برای دوام فتنه استفاده می کنند.

,

امام جمعه بندر چارک عنوان کرد: در هر جنگی، چه جنگ اقتصادی،چه جنگ سیاسی و چه جنگ نظامی نباید به دشمن بها داد و نقطه ضعف خود را برای دشمن روشن کرد لذا برخی از افراد در داخل کشور خواسته یا ناخواسته صحبت هایی را بازگو می کنند و نقاط ضعف را به دشمن نشان می دهند و دشمن از آن بهره مندی کامل را می برو و ما را دچار تحریم و تحت فشار قرار می دهد تا از این‌ طریق بتواند کشور را به سمت مذاکره و اهداف خود پیش ببرد.
کثیربا تاکید بر اتحاد و همدلی تمام مسئولان خاطر نشان کرد: اگر همه مسئولان با هم‌متحد و همدل باشند دشمن از بیرون نمی تواند ضربه ای به ما وارد سازد ضعفی که امروز در کشور شاهد هستیم ضعف داخلی است و اگر همه مسئولان ‌در برابر دشمن همان برخورد قاطع و محکم رهبری در برابر نخست وزیر ژاپن را انجام دهند ما شاهد چنین مشکلاتی در کشور نخواهیم‌بود و امتیازاتی برای دشمن به دست نخواهد آمد لذا همانطور که رهبری فرمودند هر گاه ما انقلابی عمل کردیم کارها پیش رفت و هرگاه انقلابی عمل نکردیم کارها از پیش نرفت مسئولان ما باید حرکت انقلابی کنند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه