اخبار داغ

سیدحسین شماره یک استقلال تا 1400

سیدحسین شماره یک استقلال تا 1400
سرانجام بعد از چند روز پرتنش میان باشگاه و دروازه بان ملی پوش دو طرف با کنار گذاشتن سوء تفاهمات رقم خورده برای تمدید قرارداد دوساله به توافق رسیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدحسین حسینی یکی از بازیکنانی بود که برخلاف پیش بینی ها روند تمدید قراردادش با استقلال با پیچ و خم های بسیار زیادی همراه شد. دروازه بان ملی پوش استقلال که طی شش سال گذشته روزهای پرفراز و نشیبی را در جمع آبی ها سپری کرد و توانست دو فصل قبل رکورد کلین شیت را با استقلال در تاریخ لیگ برتر و رقابت های باشگاهی ایران به نام خود ثبت کند بعد از جدایی مهدی رحمتی و کوچ این بازیکن به پدیده به عنوان یکی از اولویت های باشگاه در مسیر تمدید ستاره های ملی پوش قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


در این بین روند مذاکرات طرفین با مصاحبه عجولانه و غیرحرفه ای معاون باشگاه استقلال به یکباره از مسیر اصلی خارج شد تا این باشگاه و طرفدارانش دو روز پرتنش و استرس آور را تجربه کنند. سیدحسین که خود با انتشار پستی از توافق با باشگاه خبر داده بود با صحبت های علی خطیر حسابی شوکه شد تا جایی که دیروز تا یک قدمی امضای قرارداد با یکی از مشتریان شهرستانی نیز پیش رفت اما در آخرین لحظه وساطت نزدیکان به این بازیکن مانع این تصمیم احساسی شد.

,
,

 

,

, ,

 

,


با تصمیم هیات مدیره استقلال در نهایت کامران منزوی مسئولیت مذاکره مستقیم با سیدحسین حسینی همین طور وریا غفوری را برعهده گرفت از همین رو با هماهنگی برخی نزدیکان دو طرف این دروازه بان ملی پوش از در نشستی طولانی مدت با حضور هیات مدیره استقلال که از ساعت های ابتدایی صبح آغاز شده بود در نهایت برسر جزئیات قرارداد دوساله به توافق رسید تا به این ترتیب مرد شماره یک استقلال تا سال 1400 معرفی شود.

,
,


ماراتن مذاکرات طرفین در خصوص تمدید قرارداد دو ساله به قدری سنگین و پر از ابهامات بود که بعید به نظر می رسید در نشست امروز توافقی صورت بگیرد اما در نهایت سیدحسین حسینی به خاطر تعصب به استقلال و طرفدارانش زیر بار امضای قرارداد رفت تا از این پس امید اول طرفداران درون دروازه لقب بگیرد.

,
,

منبع: ورزش سه

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه