اخبار داغ

سرپرست تیم ملی والیبال ایران:

تیم ملی والیبال ایران آماده مصاف با سه تیم مقتدر است+فیلم

تیم ملی والیبال ایران آماده مصاف با سه تیم مقتدر است+فیلم
سرپرست تیم ملی والیبال کشور از آمادگی کامل سرو قامتان تیم ملی والیبال کشور مقابل سه تیم پرتغال، فرانسه و استرالیا خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر خوش خبر در حاشیه اولین تمرین تیم ملی والیبال کشور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهارداشت: بازیکنان تیم ملی ایران با یک روحیه خوب برای رقابت جانانه با حریفان پیش رو روز جمعه در ورزشگاه رضاازده اردبیل به میدان می روند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

خوش خبر با اشاره به اینکه بلندقامتان تیم ملی آماده سه برد شیرین در ورزشگاه رضازاده اردبیل هستند افزود: آمادگی ورزشگاه شش هزار نفری رضازاده اردبیل بسیار مطلوب است و مسیر تیم ها برای تردد و رفت و آمدها خلوت و با امنیت کامل محیا است که امیدواریم روزهای خوشی را در طول این دوره از رقابت ها در استان اردبیل داشته باشیم.

,

وی با بیان اینکه حضور تماشاگران اردبیلی در رقابت های پیش رو برای بازیکنان و تیم ملی والیبال کشور موجب دلگرمی تیم خواهد بود تصریح کرد: بازیکنان تیم ملی با توجه به اینکه بازی های خوبی را پشت سر گذاشته انداز روحیه خوبی برخوردار هستند و امیدواریم هر سه امیتاز بازی های پیش وری خود را به طور کامل با تشویق ها وحمایت های تماشاگران اردبیلی کسب کنیم.

,

سرپرست تیم ملی والیبال کشور تنها رقیب تیم ملی والیبال ایران را تیم والیبال فرانسه دانست و افزود: تمامی 16 تیم حاضر در مسابقات لیگ ملت های والیبال جهان تیم های سرسخت و تراز اول جهان است و همه تیم ها به نوع خود رقیب سختی برای تیم ملی ایران محسوب می شوند که امیدواریم بتوانیم از پس این سه تیم در ورزشگاه رضازاده اردبیل بر بیاییم.

,

خوش خبر گفت: با حضور پرشور تماشاگران اردبیلی یک بازی تماشایی را به نمایش خواهیم گذاشت و امیدواریم با هر یک از کسب سه امتیاز بازی های پیش رو دل مردم ایران را بتوانیم شاد کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه