اخبار داغ

جمع‌آوری قلیان‌ها از چایخانه‌ها تنها چند ساعت جواب داد/ رفع آسیب‌های اجتماعی نیازمند اقدامات جدی است

جمع‌آوری قلیان‌ها از چایخانه‌ها تنها چند ساعت جواب داد/ رفع آسیب‌های اجتماعی نیازمند اقدامات جدی است
همزمان با روز جهانی بدون دخانیات بازرسان ادارات بهارستان اقدام به جمع‌آوری قلیان‌ها از چایخانه‌های سطح بهارستان کردند اما باتوجه به ادامه‌دار بودن توزیع قلیان در این شهرستان این طرح تنها جبنه نمادین داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، همزمان با روز جهانی بدون دخانیات و باتوجه به شعار ملی «اماکن عمومی بدون دخانیات، حق شهروند» بازرسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان، نمایندگان اماکن و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اقدام به جمع‌آوری قلیان‌ها از چایخانه‌های سطح بهارستان کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

بنابر این گزارش،‌ در اقدامی ضربتی بازرسان ادارات بهارستانی طی 3 روز اول این هفته، اقدام به جمع آوری قلیان‌ها از چایخانه‌های سطح شهرستان نموده و پرونده افراد متخلف به منظور رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

,

گفتنی است که اقدام صورت گرفته در سطح شهرستان قابل قبول و تحسین برانگیز می باشد اما تا زمانی که شما شخصاً به چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌های موجود در بهارستان مراجعه نکنید و از اینکه همچنان در این مراکز قلیان توزیع می گردد، مطلع نشوید.

,

اجرای چنین طرح‌هایی به مناسبت‌های مختلف، امری بسیار قابل قبول و مورد نیاز در جامعه امروز می باشد اما در شرایطی که این طرح نمادین نبوده و دارای بازده و تاثیر در سطح شهرستان باشد، چراکه تعداد چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها و لژها در این شهرستان به شکل نگران کننده‌ای بالا می باشد و به تازگی کافه‌ها نیز به ججمع توزیع‌کنندگان قلیان در بهارستان اضافه شده اند.

,

درپایان لازم به ذکر است که اجرای نمادین این طرح‌ها به هیچ وجه تاثیر مثبتی در جامعه نداشته و تنها زمان و بودجه ادارات را هدر می دهد، چراکه درحال حاضر چایخانه‌های شهرستان با قدرت به کار خود در راستای ترویج استفاده از قلیان در سطح شهرستان بهارستان ادامه می دهند و در این بین تنها چند عکس از بازرسین ادارات در داخل این چایخانه‌ها منتشر شده است که بعید به نظر می رسد از میزان نگرانی خانواده‌های بهارستانی برای حضور فرزندانشان در چنین مکان‌هایی بکاهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه