اخبار داغ

نماینده مردم خدابنده در مجلس:

بیش از 30 کیلومتر از محور خدابنده-کبودرآهنگ تا هفته دولت افتتاح می‌شود

بیش از 30 کیلومتر از محور خدابنده-کبودرآهنگ تا هفته دولت افتتاح می‌شود
نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: بیش از 30 کیلومتر از محور خدابنده-کبودرآهنگ تا هفته دولت افتتاح می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد بیگدلی در گفت‌وگو با موج رسا; با اشاره به پروژه راه خدابنده کبودرآهنگ با اشاره به اینکه این پروژه در سال 89 کلنگ زنی شده بود، اظهار کرد: تا سال 95 طبق آماری که خود مسئولان راه و شهرسازی استان اعلام کرده بودند، سالانه یک میلیارد تومان بودجه برای این محور اختصاص یافته بود که حرکت خاصی روی است پروژه انجام نشده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه در سالهای 96 و 97 حدود 50 میلیارد تومان برای این پروژه اعتبار گرفته‌ایم، عنوان کرد: در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه استان زنجان قولهایی از ایشان برای این پروژه گرفتیم که 15 میلیارد تومان آن در حال تخصیص است.

,

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پنج میلیارد تومان از این اعتبار در اختیار استان قرار گرفته است، ابراز کرد: امیدوارم قولی که امسال به مردم داده بودیم بتوانیم تا هفته دولت حدود 18 تا 20 کیلومتر از کمربندی شهر قیدار نبی و بعد از قیدار به سمت زرین رود یعنی 20 کیلومتر دیگر را افتتاح کنیم.

,

وی با بیان اینکه با بیان اینکه امسال حدود 70 کیلومتر از پروژه به پیمانکار واگذار شده است، گفت: اگر این تخصیص بودجه‌ها و روند پروژه به این شکل ادامه یابد در طی چهار سال اینده محور خدابنده به کبودرآهنگ به بهره برداری کامل می‌رسد.

,

بیگدلی تصریح کرد: از تمام ظرفیت‌های قانونی برای تکمیل این پروژه استفاده خواهیم کرد و سعی می‌کنیم در گرفتن بودجه رایزنی‌های لازم را انجام دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه