اخبار داغ

معاون رئیس جمهور در قزوین اعلام کرد:

اختصاص ۳۶۶هزار میلیاردتومان اعتبار ویژه تحقق برنامه های رونق تولید

اختصاص ۳۶۶هزار میلیاردتومان اعتبار ویژه تحقق برنامه های رونق تولید
معاون رئیس جمهور گفت: حدود ۳۶۶هزار ملیارد تومان برای اجرای برنامه‌های رونق تولید درنظر داریم و با پولی که دولت به بخش‌های عمرانی اختصاص می‌دهد، می‌توان با مشارکت نظام بانکی و سهم آورده بخش خصوصی می‌توان به رونق تولید رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ محمدباقر نوبخت در حاشیه بازدید از صنایع تولیدی استان قزوین در جمع خبرنگاران ابراز کرد: با مشارکت دولت و بخش خصوصی می‌توان به افزایش تولید رسید که امروز این وضعیت با راه اندازی این خط تولید 500فرصت شغلی را ایجاد می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   صبح قزوین,

وی ادامه داد: چیزی حدود 366هزار ملیارد تومان برای اجرای برنامه‌های رونق تولید در نظر داریم، اما یکی از این بخش‌ها مربوط به تبصره 18است.

,

معاون رئیس جمهور اظهار کرد: طبق تبصره 18 و برنامه‌هایی که در آن اجرا می‌شود حداقل 34هزار میلیارد تومان برای این تبصره است.

,

وی افزود: تولید فقط معطوف به واحدهای صنعتی نمی‌شود و علاوه بر آنچه با همکاری بخش خصوصی می‌توان در طرح‌های تولیدی فعالیت کرد و بتوان بطور مستقیم با پول دولت در فعالیت‌های عمرانی فعالیت کنیم.

,

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور عنوان کرد: درواقع بخش عمرانی نیز نوعی تولید به همراه دارد که خوشبختانه هفته گذشته بالغ بر 27هزار میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی پرداخت کرده است.

,

وی در پایان عنوان کرد: پولی که دولت به بخش‌های عمرانی اختصاص می‌دهد درکنار تسهیلاتی که می‌توان با مشارکت نظام بانکی و سهم آورده بخش خصوصی در واحدهای تولیدی اعم از صنعت و کشاورزی استفاده کنیم، می‌توان حتی در سالی که به زعم دشمنان در بی‌رحمانه‌ترین و شدیدترین شرایط تحریم هستیم، می‌توان به رونق تولیدی مورد نظر دست یافت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه