اخبار داغ

قصه پرغصه جاده راور- دیهوک؛

زنگ خطر تصادفات زائران مشهدالرضا گوش شنوا می خواهد!/ نیازمند توجه ویژه مسئولان هستیم

زنگ خطر تصادفات زائران مشهدالرضا گوش شنوا می خواهد!/ نیازمند توجه ویژه مسئولان هستیم
محور راور به دیهوک به عنوان دومین محور پرتردد و مرگبار استان یکی از ۱۰ کریدور اصلی کشور است که بندرعباس را به مشهد متصل می‌کند از همین رو سالانه هزار نفر از زائران مشهد الرضا (ع) از استان های هرمزگان، کرمان سیستان و بلوچستان و یزد از این محور عبور می‌کنند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ صدای آژیر آمبولانس ۱۱۵روایتگر یک حادثه است، گوشمان عادت کرده به این صدا در سطح شهر به آمبولانسی که ازسمت جاده مشهد در حال رسیدن به بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نفسها در سینه حبس میشود دوباره خودروی کدام زائر دچار حادثه شده یه عده سراسیمه به دنبال آمبولانس راهی بیمارستان میشوند تا از جزئیات حادثه مطلع شوند؛ چه لحظه دردناکی است دیدن مجروحانی که درآرزوی مشهد الرضا مصدوم یا جان میدهند.

,

محور راور به دیهوک به عنوان دومین محور پرتردد و مرگبار استان یکی از ۱۰ کریدور اصلی کشور است که بندرعباس را به مشهد متصل می‌کند از همین رو سالانه هزار نفر از زائران مشهد الرضا (ع) از استان های هرمزگان، کرمان سیستان و بلوچستان و یزد از این محور عبور می‌کنند که متاسفانه تعدادی زیادی از آن‌ها یا به مقصد نمی‌رسند و یا اینکه داغ چندتن از عزیزانشان را بر سینه دارند.

,

روزانه اتوبوس های زیادی از مسافران مشهد و وسایل نقلیه سنگین ترانزیت کالا از این محور عبور می‌کنند که همین امر خطر افزایش تصادف در این جاده را افزایش می‌دهد.

,

به طور متوسط هفته ای سه حادثه رانندگی در این محور را شاهد هستیم و این محور به جاده مرگ مشهور شده است که نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

,

موضوع تلفات جاده ای در کشور به مرحله ای رسید که مقام معظم رهبری در مراسم دانش آموختگی دانشجویان علوم انتظامی با اشاره به این امر مهم فرمودند: « در قضیه جاده ها و تصادف هایی که در جاده ها پیش می آید سهم نیروی انتظامی در جلوگیری از حوادث جاده ای چقدر است؟ این را باید بررسی کرد، البته عوامل گوناگونی و دستگاه های مختلفی در این زمینه سهم دارند، سهم نیروی انتظامی، سهم وزارت راه، سهم دستگاه های گوناگون صنعتی دیگر در این حادثه چه اندازه است؟ کاری کنیم که مردم عزیز ما این بخش حادثه خیز و تلخ و دردناک را در زندگی خود نداشته باشند.»

,

جاده نا ایمن راور دیهوک همچون فرشته مرگ، در انتظار گرفتن جان کسانی هستند که هیچ نقشی در اتفاقات ناگوار جاده ای ندارند یا با داشتن حداقل تقصیر، بزرگترین تقاص را پس می دهند. باید مقصران اصلی به خود آمده و بدانند تا چه میزان در گرفتن جان انسان ها همراهی کرده اند و مقصر هستند.

,

آیا باتعداد زیاد کشته ومصدوم در این محور زمان آن فرا نرسیده که کسی پاسخگو باشد و آیا زنگ خطر برای مسئولان به صدا در نیامده است.نمایندگان محترم مردم راور درمجلس پیگیری بفرمایید که یکی از مطالبات مردم راور در دو دوره که درمجلس حضور داشته اید وقول پیگیری ورفع این مشکل را داده اید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه