اخبار داغ

عامل کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در هفت جوی دستگیر شد

عامل کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در هفت جوی دستگیر شد
فرماندهی انتظامی شهرستان قدس از دستگیری عامل کلاهبرداری 20 میلیارد ریالی از طریق ایجاد صندوق های وام خانگی توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از قدس خبر ؛ شاهپور فلاحی، فرمانده انتظامی شهرستان قدس از دستگیری عامل کلاهبرداری 20 میلیارد ریالی در روستای هفت جوی خبر دارد و اظهار داشت: به دنبال وصول گزارشاتی از مرجع قضائی مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان توسط یک نفر خانم در منطقه هفت جوی از طریق ایجاد صندوق های خانگی وام و سرمایه گذاری، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر , قدس خبر,

وی افزود: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهم که یک خانم حدودا 45 ساله است با جلب اعتماد مردم و با بهره گیری از طمع برخی افراد ساده لوح اقدام به ایجاد صندوق خانگی وام نموده و ضمن جلب منابع مالی به بهانه سرمایه گذاری در بازارهای پر سود نسبت به پرداخت سودهای غیر متعارف و چند برابر بیشتر از بانک ها اقدام و در این خصوص حدود 250 نفر عضو صندوق مذکور شدند.

,

, , ,

فلاحی ادامه داد: با هماهنگی قضائی بازرسی از منزل متهم انجام و علاوه بر کشف 18 فقره دسته چک از بانک های مختلف به نام متهم، دفاتر مربوط به این صندوق نیز کشف و متهم دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قدس تصریح کرد: در بررسی های اوراق و اسناد کشف شده مشخص شد متهم در یکسال گذشته با شگرد فوق الذکر مبلغی بالغ بر دو میلیارد تومان از اعضا جمع آوری و تنها 500 میلیون تومان را به عنوان وام واگذار و مابقی سرمایه جذب شده را در مصارف شخصی همچون خرید ملک سرمایه گذاری نموده است. متهم در اعترافات خود ضمن پذیرش بزه انتسابی در خصوص کلاهبرداری از 248 نفر عضو این صندوق جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه