اخبار داغ

با امضای تفاهم‌نامه با وزارت راه و شهرسازی؛

وزارت دفاع ۱۰۰ هزار واحد مسکونی می‌سازد

وزارت دفاع ۱۰۰ هزار واحد مسکونی می‌سازد
احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی امروز با امضای تفاهم نامه ای بین وزارت دفاع و وزارت راه و شهرسازی آغاز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قرار است وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و دفاع امروز یکشنبه دوم تیرماه ، تفاهم‌نامه احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی را امضا کنند تا پروژه ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در اراضی متعلق به نیروهای مسلح آغاز شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
هنوز اعلام نشده که احداث این ۱۰۰ هزار واحد در راستای برنامه «اقدام ملی تولید و عرضه مسکن» که وزارت راه و شهرسازی آن را با عنوان ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور معرفی کرده، به وزارت دفاع واگذار می‌کند، یا برنامه‌ای جدا از این ۴۰۰ هزار واحد مسکونی خواهد بود.
,
 
,
همچنین درباره جزئیات این طرح شامل منطقه ساخت مسکن و اراضی خبری اعلام نشده است.
,
 
,
گفتنی است مازیار حسینی، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ۱۹ خرداد در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری در اظهار نظر کوتاهی اعلام کرد: به زودی قراردادی بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع برای ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در زمین‌های نیروهای مسلح امضا می‌شود.
,
 
,
زمستان سال گذشته نیز در تفاهم‌نامه ای که این دو وزارت خانه به امضا رسانده بودند، سازمان بنادر و دریانوردی و سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع، ساخت ۴۴ فروند انواع شناور مسافری، گردشگری، خدماتی و امداد و نجات سازمان بنادر و دریانوردی به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار به صنایع دریایی وزارت دفاع واگذار شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه