اخبار داغ

مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمان مطرح کرد؛

مشکل تعدیل نیرو در دفاتر خدمات مسافرتی/ ضرورت تعریف بسته حمایتی برای این دفاتر توسط مجلس

مشکل تعدیل نیرو در دفاتر خدمات مسافرتی/ ضرورت تعریف بسته حمایتی برای این دفاتر توسط مجلس
مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمان گفت: اکنون دفاتر خدمات مسافرتی استان با تعدیل گسترده نیرو مواجه هستند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ در حال حاضر طبق آخرین آمارها ۱۴۳ دفتر خدمات مسافرتی در استان کرمان در راستای اجرای تورهای داخلی و خارجی فعالیت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

 محمد مهدی افضلی مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان؛ در رابطه با مشکلات این دفاتر خدمات مسافرتی در استان اظهار داشت: اکنون دفاتر خدمات مسافرتی استان با تعدیل گسترده نیرو مواجه هستند .

, راه آرمان,

وی گفت: این دفاتر با توجه به مشکلات اقتصادی و کاهش درآمدها به دلیل لغو تورها و کنسل شدن پروازهای داخلی مجبور به تعدیل نیرو هستند.

,

مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمان خاطر نشان کرد: درآمد دفاتر خدمات مسافرتی به شدت کاهش پیدا کرده است و بسیاری از آن ها برای سرپا ماندن مجبور به کاهش هزینه ها هستند و یکی از راههای کاهش هزینه تعدیل نیرو است

,

افضلی با بیان این که ما تمام تلاش خود را برای سرپا نگه داشتن این دفاتر خدمات مسافرتی به کار می بریم، افزود: از آن جایی که گردشگری در دنیا از سیاست های روابط خارجی دولت ها تبعیت می کند ما با تعداد کم تورهای خارجی مواجه هستیم و این کاهش درآمد سبب شده تا بسیاری از دفاتر خدماتی ما در یک قدمی ورشکستگی قرار گیرند .

,

وی ادامه داد: حال امیدواریم مجلس شورای اسلامی یک بسته حمایتی برای این دفاتر خدمات مسافرتی تعریف نماید تا این دفاتر بتوانند به کار خود ادامه دهند؛ این بسته حمایتی می تواند شامل معافیت مالیاتی و یا کاهش عوارض شهرداری و … باشد.

,

مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمان ابراز داشت:البته همگی این مشکلات موقتی هستند و در تمامی کشورها با توجه به سیاست های روابط خارجی چنین اتفاق هایی رخ می دهد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه