اخبار داغ

مدیر اداره جهاد کشاورزی درگز:

خروج هر گونه محموله گندم از درگز ممنوع شد

خروج هر گونه محموله گندم از درگز ممنوع شد
مدیر اداره جهاد کشاورزی درگز گفت: با هدف پیشگیری از فعالیت سودجویان، ایجاد نظم در حمل و نقل گندم و تسهیل در خرید گندم از کشاورزان، خروج هرگونه محموله گندم از درگز ممنوع اعلام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی خالقی در گفتگو با صبح توس؛ ضمن اشاره به آغاز فصل برداشت گندم در شهرستان و شنیده شدن زمزمه هایی مبنی بر حمل گندم به خارج از درگز اظهار کرد: با هدف پیشگیری از فعالیت سودجویان، ایجاد نظم در حمل و نقل گندم و تسهیل در خرید گندم از کشاورزان، خروج هرگونه محموله گندم از درگز ممنوع اعلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

مدیر اداره جهاد کشاورزی درگز افزود: در صورت مشاهده هر گونه تخطی از دستورالعمل فوق، محموله گندم توسط ارگان های ذیربط، ضبط و توقیف خواهد شد.

,

وی عنوان کرد: وجه خرید گندم به صورت تمام و کمال از طریق بانک کشاورزی پرداخت می شود و بانک هیچگونه حق دخل و تصرفی در وجه مربوطه بدون هماهنگی با صاحبان حساب را ندارد.

,

برداشت گندم ازسطح مزارع شهرستان درگز و خرید تضمینی گندم

, برداشت گندم ازسطح مزارع شهرستان درگز و خرید تضمینی گندم,

خالقی تصریح کرد: اگر کشاورز بنا به هر دلیلی از تحویل گندم به مراکز خرید تضمینی گندم خودداری کرده و آن را در بازار آزاد به فروش برساند، مشمول دریافت خدماتِ حمایتی جهاد کشاورزی از قبیل دریافت نهاده‌ها و... نمی‌شود.

,

این مقام مسئول در پایان از کشاورزان خواستار شد گندم مازاد بر مصرف خود را به مراکز تعیین شده تحویل دهند تا ضمن بهره‌مند شدن از تسهیلات مربوطه در امور کشاورزی، دسترسی سایر افراد (غیر کشاورز) به ارقام گندم را آسان تر کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه