اخبار داغ

مطالبه مردم پشت خط تلفن آقای شهردار/ خیابان فروشی یا طرح تفصیلی!

مطالبه مردم پشت خط تلفن آقای شهردار/ خیابان فروشی یا طرح تفصیلی!
چندی پیش در بخش ارتباط مردمی پایگاه خبری مان شاهد عکسی بودیم که در شرح آن نوشته شده بود " اینجا چهارراه بلوار پزشک جنب بوستان مالیات، این ساختمان حریم خیابان را گرفته است، شاید هم شهرداری پروانه داده است!!! لطفا پی گیری کنید که چرا برخی به راحتی می توانند خیابان را از آن خود کنند، آیا شهرداری خیابان را فروخته است؟"
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ بارها و بارها شاهد هستیم که مسئولین در سخنرانی های پرطمطراق خود تاکید بر " مطالبه گری ازسوی مردم کرمان " دارند اما گاهی نوبت به پاسخ که برسد مطالبه ی مردم پشت خط تلفن خواهد ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

چندی پیش در بخش ارتباط مردمی پایگاه خبری مان  شاهد عکسی بودیم که در شرح آن نوشته شده بود  " اینجا چهارراه بلوار پزشک جنب بوستان مالیات، این ساختمان حریم خیابان را گرفته است، شاید هم شهرداری پروانه داده است!!!  لطفا پی گیری کنید که چرا برخی به راحتی می توانند خیابان را از آن خود کنند، آیا شهرداری خیابان را فروخته است؟"

,

, ,

از آن جا که بلوار پزشک مربوط به شهرداری منطقه ی 2 می باشد،پی گیری های خود را آغاز کردیم. متاسفانه بارها و بارها تماس گرفتیم تا از طریق روابط عمومی این منطقه و یا مسئول دفتر شهردار بتوانیم از شهردار این منطقه، مطالبه ی مردم را خواستار شویم اما هر بار به دلیل مشغله ی کاری و عدم هماهنگی موفق به گفتگو با ایشان نشدیم.

,

نهایتا مسئول دفتر شهردار منطقه ی 2 جواب سوال را در قالب دو کلمه از شهردار برایمان ارسال کردند. بر اساس "طرح تفصیلی "...

,

این که طرح تفصیلی چیست و افراد برچه اساس شامل این طرح می شوند، سوال دیگری بود که متاسفانه بارها و بارها زنگ زدیم تا جوابی بشنویم اما هنوز پشت خط تلفن شهردار منطقه ی 2 هستیم تا ببینیم بالاخره چه زمانی پاسخ خواهند داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه