اخبار داغ

بر اساس لیست کشف قیمت؛

کاهش قیمت سیب زمینی و پیاز در میادین میوه و تره بار/ تعادل در قیمت نوبرانه‌ها+ جدول

کاهش قیمت سیب زمینی و پیاز در میادین میوه و تره بار/ تعادل در قیمت نوبرانه‌ها+ جدول
با بررسی لیست کشف قیمت امروز و همزمان با ورود میوه‌های جدید به میادین میوه و تره بار، قیمت میوه در میادین کاهش یافت.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یکشنبه‌های هر هفته قیمت هر کیلوگرم میوه در میدان مرکزی میوه و تره‌بار براساس معاملات صورت گرفته کشف می‌شود و نرخی به صورت میانگین اعلام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یکشنبه‌های هر هفته قیمت هر کیلوگرم میوه در میدان مرکزی میوه و تره‌بار براساس معاملات صورت گرفته کشف می‌شود و نرخی به صورت میانگین اعلام می‌شود.,

بر همین اساس با بررسی لیست کشف قیمت امروز و همزمان با ورود میوه‌های جدید به میادین میوه و تره بار، قیمت میوه در میادین کاهش یافت.

, بر همین اساس با بررسی لیست کشف قیمت امروز و همزمان با ورود میوه‌های جدید به میادین میوه و تره بار، قیمت میوه در میادین کاهش یافت.,

براساس این گزارش، هر کیلوگرم آلو شابلون به طور میانگین 11 هزار تومان، آلبالو 11 هزار تومان، زردآلو 8 هزار تومان، انگور یاقوتی 14 هزر تومان، شلیل و شبرنگ 12 هزار تومان، گیلاس قرمز و سیاه 20 هزار تومان، گیلاس صورتی و عسلی 12 هزار تومان و سیب گلاب 16 هزار تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.

,

همچنین قیمت هر کیلو پیاز به 3 هزار تومان و سیب زمینی به 6 هزار تومان در میادین رسیده است. بررسی های قیمت ها نشان می دهد قیمت سیب زمینی و پیاز با روند کاهشی رو به رو شده است.

,

از طرف دیگر امسال به خاطر وفور میوه، قیمت نوبرانه ها نجومی نبوده و به نسبت سال گذشته بازار میوه و تره بار متعادل تر است.

,

, ,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه