اخبار داغ

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس:

تکمیل بیمارستان "شهدای آبیک" ضروری است/ الوند با جمعیت ۱۰۰هزار نفری بیمارستان دولتی ندارد

تکمیل بیمارستان "شهدای آبیک" ضروری است/ الوند با جمعیت ۱۰۰هزار نفری بیمارستان دولتی ندارد
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: شهر الوند با جمعیتی بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر فاقد یک بیمارستان دولتی است و تنها بیمارستان خیریه و غیر دولتی این شهر نیز به دلیل عدم خرید خدمت تعطیل شده و بیماران این شهر سرگردان و گرفتار هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ داود محمدی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار کرد: تذکر اول بنده نسبت به عدم اجرای قانون تقسیمات کشوری در استان قزوین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین؛,

وی با اشاره به ضرورت اجرای قانون تقسیمات کشوری افزود: علی رغم پیگیری‌های به عمل آمده از سال‌ 93 تاکنون این امر به نتیجه قطعی نرسیده در حالیکه در این‌باره هم دستور معاون اول رییس جمهور و هم دستور وزیر کشور است و جلسات متعددی در وزارت کشور با معاون سیاسی وزیر کشور و مدیرکل تقسیمات کشوری انجام دادیم.

,

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ضرورت دارد با توجه به جلسه‌ای که در خرداد ماه سال جاری با حضور دکتر جلالی در استان تشکیل شد و با عنایت به قول مساعدی که ایشان دادند پیگیری شود تا این موضوع به حصول نتیجه برسد.

,

وی عنوان کرد: خواهشمندم نسبت به مواردی که اعلام می‌کنم سریع‌تر اقدام کنند؛ چراکه از مطالبات جدی مردم است که این موارد شامل ارتقای بخش محمدیه به شهرستان، شهر اقبالیه به بخش و بخش‌های طارم سفلی، الموت شرقی و غربی و کوهین به شهرستان و همچنین تبدیل آقابابا به بخش و تبدیل قشلاق، زیاران، نظام آباد و ناصرآباد به شهر است.

,

ضرورت اجرای قانون تقسیمات کشوری در قزوین

, ضرورت اجرای قانون تقسیمات کشوری در قزوین,

محمدی بیان کرد: تذکر بعدی مشکلات مربوط به حوزه درمان است؛ زیرا شهر الوند با جمعیتی بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر فاقد یک بیمارستان دولتی است و تنها بیمارستان خیریه و غیر دولتی این شهر نیز به دلیل عدم خرید خدمت تعطیل شده و بیماران این شهر سرگردان و گرفتار هستند.

,

وی ادامه داد: در جلسه ای که با وزیر بهداشت و دکتر نوبخت داشتیم متولی این بیمارستان اعلام آمادگی کرده که نسبت به واگذاری این بیمارستان به دولت در قبال پرداخت ۲۳ میلیارد تومان بدهی‌های بیمارستان اقدام کند.

,

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس تصریح کرد: ضرورت دارد با سرعت بیشتر نسبت به عملی شدن این پیشنهاد اقدام شود.

,

وی در پایان عنوان کرد: تکمیل و تجهیز بیمارستان شهدای شهر آبیک و الحاق ۶۴ تخت به این بیمارستان از نیازهای جدی شهر آبیک است که امیدوارم جامه عمل پوشیده شود.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه