اخبار داغ

کارشناس هواشناسی هرمزگان:

تردد شناورهای سبک در دریای عمان با احتیاط صورت گیرد/ پنجشنبه از میزان تلاطم دریا کاسته خواهد شد

تردد شناورهای سبک در دریای عمان با احتیاط صورت گیرد/  پنجشنبه از میزان تلاطم دریا کاسته خواهد شد
کارشناس هواشناسی هرمزگان با بیان اینکه طی روزهای اخیر جزایر خلیج فارس ،تنگه هرمز و سواحل دریای عمان شاهد وزش باد نسبتا شدید و مواج شدن دریا خواهیم بود، گفت: با توجه به متلاطم بودن دریا توصیه می شود شناورهای سبک در منطقه جاسک در ساعات صبح تا ظهر و در جزایر غربی خلیج فارس از جمله کیش و لاوان در ساعات بعدازظهر و شب از تردد دریایی خودداری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرضیه سی سی پور، کارشناس هواشناسی هرمزگان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با بیان اینکه طی امروز  جزایر خلیج فارس ،تنگه هرمز و سواحل دریای عمان شاهد وزش باد نسبتا شدید و مواج شدن دریا خواهیم بود، گفت:  سواحل دریای عمان به خصوص در محدوده شهرستان جاسک وزش باد نسبتا شدید جنوب شرقی وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

کارشناس هواشناسی هرمزگان  با بیان اینکه جزایر غربی خلیج فارس وزش باد نسبتا شدید شمال غربی پیش بینی می شود، عنوان کرد: با توجه به متلاطم بودن دریا توصیه می شود شناورهای سبک در منطقه جاسک در ساعات صبح تا ظهر و در جزایر غربی خلیج فارس از جمله کیش و لاوان در ساعات بعدازظهر و شب از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم در ساعات بعدازظهر جهت تردد شناورهای مسافربری به جزیره کیش صورت گیرد.

,

سی سی پور با بیان اینکه طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه نیز شاهد مواج بودن دریا گاه با بادهای جنوب شرقی خواهیم بود، بیان کرد:  از روز پنجشنبه از میزان تلاطم دریا کاسته خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه احتمال رگبار پراکنده و رعد وبرق در ارتفاعات شرق و شمال استان دور از انتظار نخواهد بود، عنوان کرد: در مناطق دریایی در ساعات صبح تا ظهر شاهد افزایش ابرناکی و در ارتفاعات در ساعات بعدازظهر رشد ابر خواهیم بود.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه