اخبار داغ

به دنبال گلایه مردمی از برگزاری مسابقات آفرود در منطقه مسکونی؛

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین: نبود مکان مناسب، علت برگزاری مسابقات آفرود در منطقه شهری است

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین: نبود مکان مناسب، علت برگزاری مسابقات آفرود در منطقه شهری است
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: محل برگزاری مسابقه را خیابان تشکیل داده و خالی از منطقه مسکونی بود و آب‌پاشی شده بود؛ البته به علت نبود مکان و محدودیت مسابقات در آنجا برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ جمعی از اهالی منطقه مینودر طی تماس با سایت خبری صبح قزوین از برگزاری مسابقات آفرود در شهر گلایه کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

این شهروندان با انتقاد از برگزاری مسابقه کشوری در کنار مجتمع‌های مسکونی در مینودر گفتند چرا باید این مسابقات در مرکز شهر و در یک روز تعطیل که خانواده‌ها در حال استراحت هستند، برگزار شود و روز تعطیل ما را به اعصاب خوردکنی تبدیل کند؟

,

ساکنان منطقه مینودر قزوین همچنین از گرد و خاکی که این مسابقات در اطراف منطقه مسکونی آنها ایجاد کرده بود گلایه کردند و گفتند چرا با وجود منطقه فدک و پیست موجود در آنجا متولیان این مسابقات وسط مجتمع‌های مسکونی اقدام به برگزاری مسابقات کرده اند؟ چیزی که برای مسئولان این مسابقات مهم نیست حقوق شهروندی مردم منطقه مینودر است.

,

گفتنی است؛ اولین راند رقابت‌های آفرود قهرمانی کشور در قزوین طی روزهای 30 و 31 خردادماه در منطقه کوثر و مینودر قزوین جنب لوازم خانگی پارس برگزار شد.

,

, ,

 

,

عباس علایی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین در پاسخ به گلایه‌های مردم منطقه مینودر اظهار کرد: مسابقات کشوری آفرود با 104شرکت کننده از 20استان به میزبانی قزوین برگزار شد و شرکت کنندگان قزوینی در تمام کلاس‌ها موفق به کسب رتبه شدند.

,

وی سپس درباره انتقادات وارد شده بر مکان برگزاری مسابقات ابراز کرد: مسابقات در منطقه مینودر و در مجموعه‌ای متعلق به سپاه با فنس کشی برگزار شد و منطقه‌ای مسکونی نبود.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین ادامه داد: اطراف محل برگزاری مسابقه را خیابان تشکیل داده و خالی از منطقه مسکونی بود؛ البته به علت نبود مکان و محدودیت مسابقات در آنجا برگزار شد.

,

وی عنوان کرد: محل برگزاری مسابقات آب پاشی شده بود و ماشین‌ها و تانکرهای آب در آنجا حضور داشتند تا مشکلی فراهم نشود، البته ترافیک حاصل از رفت و آمد شرکت کنندگان و تماشاگران مسابقات وجود داشت که در هر مسابقه‌ای در حد کشوری عادی است و برای رفع مسائل آزاردهنده این موضوع، مسابقه در روز تعطیل برگزار شد.

,

این مسئول افزود: این مسابقه با استقبال فراوان شرکت کنندگان و تماشاگران روبه‌رو شد و شوق و شادی را در تماشاگران به همراه داشت که این نکته از نقاط مثبت این برنامه بود.

,

 

,

, ,

وی اذعان کرد: با مسئولین ذی ربط نامه نگاری صورت گرفته و اختصاص محل مناسبی خارج از شهر را درخواست کرده‌ایم و امیدواریم این موقعیت برای مسابقات آفرود و موتور کراس فراهم شود تا در آینده مکانی مناسب برای تمرین نیز در اختیار ورزشکاران این رشته قرار گیرد.

,

علایی مقدم گفت: استان قزوین از توانایی بالایی در این مسابقات برخوردار است و در مسابقات مختلف موفق به کسب رتبه شده و امیداریم شرایط مناسب‌تری از نظر مکان برای آن‌ها فراهم شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه