اخبار داغ

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی:

برخورد قاطع و انگیزه رئیس دستگاه قضا برای مبارزه با فساد ستودنی است

برخورد قاطع و انگیزه رئیس دستگاه قضا برای مبارزه با فساد ستودنی است
نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: برخورد قاطع و جامع ریاست دستگاه قضا در برخورد با فساد ستودنی بوده و جای قدردانی و تشکر دارد که با این انگیزه بالا و قاطعیت تمام برخورد می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهروز برزگر کلشانی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به اولین برنامه تلویزیونی حجت الاسلام رئیسی و سخنان رئیس دستگاه قضا، ضمن حمایت از وی، اظهار داشت: برخورد قاطع و جامع ریاست دستگاه قضا در برخورد با فساد ستودنی بوده و جای قدردانی و تشکر دارد که با این انگیزه بالا و قاطعیت تمام برخورد می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی، افزود: جامعه نیازمند این برخورد قاطع با فساد مالی بوده و در این صورت التهاب موجود در جامعه فروکش می کند، انتظار این است دستگاه قضا به دور از جریان های سیاسی و کشمکش های سیاسی با عدالت روند پیگیری پرونده ها را ادامه دهد تا در آینده نه چندان دور شاهد ریشه کن شدن فساد مالی در تمام ادارات و نهادهای اجرایی و قضایی باشیم.

,

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: حمایت از کار و تولید ایرانی و برخورد قوه قضائیه با مانع تراشان بر سر راه تولید داخلی، ارائه گزارش مالی، برپایی دادگاه های مبارزه با فساد و اموراتی از این قبیل از اهم دستورات حجت الاسلام رئیسی برای پیشبرد اهداف جامعه اسلامی است که باید در قبال این اقدامات قدردان وی بود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه