اخبار داغ

جزئیات آزار جنسی یک کودک به روایت دادستان بوکان

جزئیات آزار جنسی یک کودک به روایت دادستان بوکان
تجاوز به یک کودک خردسال بوکانی توسط مربی خود سبب واکنش تند دستگاه قضا در این مورد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی‌پرس؛ “حمید قدرت” ضمن تایید خبر کودک آزاری در بوکان در گفت وگو با خبرنگاران، گفت: متهم بنا به رابطه دوستی که با پدر این خانواده داشته بارها به منزل آنها رفت و آمد کرده است و طبق گزارش واصله اقدام به آزار و اذیت جنسی طفل خانواده کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی‌پرس,
 
,
وی، افزود: به محض اطلاع از این واقعه دستورات لازم توسط قاضی کشیک و در خارج وقت اداری صادر گردیده و متهم بلافاصله بازداشت شد.
,
 
,
دادستان عمومی و انقلاب بوکان، عنوان کرد: برخلاف اظهارنظرها متهم مربی آموزشی نبوده و هیچ مدرک مربیگری نداشته است و خود متهم کم شنوا است و به لحاظ معلولیت تحت پوشش اداره بهزیستی است.
,
 
,
قدرت، عنوان کرد: این طفل توسط پزشکان متخصص معاینه شده و معاینات لازم نیز انجام شده و نتیجه جهت صدور گواهی پزشک قانونی که مستند رسیدگی است به استان ارسال شده است.
,
 
,
وی، در پایان تاکید کرد: دادستانی بوکان با دقت و سرعت پرونده را رسیدگی می کند و با توجه به اینکه موضوع جنبه عمومی دارد پیگیری یا عدم پیگیری خانواده طفل تاثیری در رسیدگی و میزان مجازات متهم ندارد.
,
 
,
به گزارش کانی پرس، این کودک باتوجه به ناشنوا بودن والدین یک مربی ۲۲ ساله به نام (ب.م) ساکن کلتپه شهرستان بوکان در حدود ساعت ۱۳ به منزل این افراد جهت آموزش رفته بود، در یک فرصت که والدین نبودند، دختر خردسال ۳ ساله را مورد آزار و اذیت جنسی قرار می دهد.
,
 
,
این دختر خردسال دچار خونریزی شدید می شود و پس از مراجعه به بیمارستان بوکان در آن جا بستری شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه