اخبار داغ

عکس نوشت:

درآمدها و حساب های قوه قضاییه را به مردم گزارش میدهیم

درآمدها و حساب های قوه قضاییه را به مردم گزارش میدهیم
به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضاییه عکس نوشته هایی از سخنان ریاست قوه قضاییه در خصوص قاطعیت با فساد اقتصادی و همچنین اقدامات مهم این قوه در یک سال گذشته انتشار داده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ رئیس قوه قضاییه در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با مردم گفت: حساب‌های قوه قضاییه به ۵ حساب تقلیل یافته و از پایان امسال گزارش کاملی درباره درآمد‌ها و هزینه‌های این حساب‌ها به مردم داده خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان, رئیس قوه قضاییه در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با مردم گفت: حساب‌های قوه قضاییه به ۵ حساب تقلیل یافته و از پایان امسال گزارش کاملی درباره درآمد‌ها و هزینه‌های این حساب‌ها به مردم داده خواهد شد.,

رئیس قوه قضائیه در پاسخ به این سوال که مردم تغییر در قوه قضائیه را چه زمانی می‌بینند؟ گفت: انتظار مردم از بنده و قوه قضائیه کاملاً بحق است. اگر انتظار دارند پرونده شأن سیر سالم در قوه قضائیه را سپری کند، کاملاً بجا است. الحمدالله قضات خوب در این دستگاه فراوان هستند و فکر می‌کنم با همین همکاران خوب قضائی و مساعدت بخش‌های مختلف، در مدت کوتاه خواسته‌های مردم را اجابت کنیم.

,

پایگاه خبری عصر همدان عکس نوشته هایی از سخنان رییس قوه قضاییه در این گفتگوی زنده تلویزیونی انتشار داده است.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه