اخبار داغ

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس:

تغییرات مثبت در قوه قضائیه افزایش اعتماد عمومی را به دنبال دارد/ریشه کن شدن فساد با ادامه روند مبارزه با مفاسد اقتصادی

تغییرات مثبت در قوه قضائیه افزایش اعتماد عمومی را به دنبال دارد/ریشه کن شدن فساد با ادامه روند مبارزه با مفاسد اقتصادی
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم عزیز کشورمان وقتی این قاطعیت برخورد نظام و قوه قضائیه را با مفاسد اقتصادی و ایجاد عدالت اجتماعی مشاهده کنند حتما خوشحال خواهند شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در رابطه با سخنان شب گذشته رئیس قوه قضائیه در گفتگوی تلویزیونی با مردم اظهار داشت : ما از مواضع حجت الاسلام رئیسی ریاست قوه قضائیه تشکر می کنیم زیرا مواضع بسیار خوب و انقلابی را در پیش گرفته اند و در مبارزه با فساد وی را جدی می بینیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

 وی گفت: امیدواریم در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی موفق باشند و مطمئنا مردم عزیز کشورمان نیز وقتی این قاطعیت برخورد نظام و قوه قضائیه را با مفاسد اقتصادی و ایجاد عدالت اجتماعی مشاهده کنند حتما خوشحال خواهند شد.

,

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطر نشان کرد: دستور تغییر قانون استفاده از چادر برای مجرمین زن دستور خوبی بود زیرا زنان با همان روال عادی و رعایت مسائل شرعی در جلسات دادگاه حضور پیدا می کنند.

,

زاهدی در رابطه با شفافیت مالی قوه قضائیه عنوان داشت : بحث شفافیت مالی قوه قضائیه مدتی نیز در مجلس مطرح بود و این که قوه قضائیه بتوانند سالانه گزارش مالی خود را ارائه دهد بحث مهمی است.

,

ریشه کن شدن فساد با ادامه روند مبارزه با مفاسد اقتصادی در قوه قضائیه

, ریشه کن شدن فساد با ادامه روند مبارزه با مفاسد اقتصادی در قوه قضائیه,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس توضیح داد: قوه قضائیه روند خوبی را دنبال می کند و اگر این روند ادامه داشته باشد مطمئنا دیگر در دستگاه های دولتی و بخش خصوصی نباید به دنبال فساد از نوع مالی باشیم بلکه قابلیت ها، لیاقت ها و روال های قانونی ملاک عمل قرار می گیرد.

,

وی در خصوص ارائه لیست اموال مسئولین و خانواده هایشان نیز ابراز داشت: مسئولین باید خیلی شفاف نسبت به ارائه اموالشان اقدام کنند و ممکن است این شفافیت به صورت اعلان عمومی نباشد ولی دفتر ریاست قوه باید اطلاع از اموال تمامی مسئولین در رده های مختلف کشور داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه