اخبار داغ

کارشناس هواشناسی هرمزگان:

افزایش سرعت باد در شرق خلیج فارس/ شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی خودداری کنند

افزایش سرعت باد در  شرق خلیج فارس/ شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی خودداری کنند
کارشناس هواشناسی هرمزگان با اشاره به افزایش سرعت باد در شرق خلیج فارس گفت: شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی در این مناطق خودداری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرضیه سی سی پور، کارشناس هواشناسی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به افزاش سرعت بادهای شرقی در هرمزگان اظهار کرد: طی امروز دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس افزایش سرعت بادهای شرقی سبب متلاطم شدن آبهای این مناطق دریایی بویژه در ساعات صبح تا ظهر می شود و بروز گرد و غبار در سواحل و جزایر تنگه هرمز دور از انتظار نخواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

کارشناس هواشناسی هرمزگان با بیان اینکه شناورهای سبک و صیادی از تردد مناطق دریایی خودداری کنند، گفت: تردد سایر شناورها بویژه در محدوده شرق تنگه هرمز و جنوب آن با احتیاط صورت پذیرد.
سی سی پور افزود: روز پنجشنبه از میزان سرعت این باد کاسته می شود و شرایط دریا جهت ترددهای دریایی مساعد خواهد شد.

,
,

وی با بیان اشاره به رگبار پراکنده باران در ارتفاعات هرمزگان افزود: در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات شرقی و شمالی استان رشد ابر با احتمال رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود.
کارشناس هواشناسی هرمزگان با بیان اینکه از نظر دمایی، سه شنبه نوسانات دمایی تغییر چندانی نخواهد داشت، خاطر نشان کرد: چهارشنبه با افزایش رطوبت نسبی هوا، کاهش دما در استان پیش‌بینی می شود و روزهای پایانی هفته با تغییر سمت باد، افزایش نسبی دما رخ خواهد داد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه